HTC הציגה הערב (ג') במסיבת עיתונאים שהתקיימה במקביל בלונדון ובניו יורק את סמארטפון הדגל הבא שלה - One, הממשיך את סדרת המכשירים הקודמת של החברה שהגיעה עם אותו מיתוג.
"סמארטפונים הם אחד האמצעים המרכזיים שאנשים משתמשים בהם לשמירת קשר וצריכת מידע בו הם מעוניינים", אומר פיטר צ'או, מנכ"ל HTC. "העיצובים המקובלים של הסמארטפונים נכשלו בניסיון לעמוד בקצב שהצרכנים באמת משתמשים בהם. באמצעות One עיצבנו מחדש את החוויה במכשיר, כך שהיא משקפת את המציאות של היום".
מלבד עיצוב אלגנטי העשוי מיחידה שלמה של אלומיניום, HTC התמקדה בחוויית המשתמש, המזכירה במקצת את מראה האריחים במערכת ההפעלה ווינדוס פון 8 של מיקרוסופט. HTC קוראת לממשק המשתמש בעמוד הבית שלה BlinkFeed, כאשר הוא מציג מידע חי ואישי מרשתות חברתיות וגופי תוכן שונים. המידע עצמו מוצג בתמונות גדולות, שמאפשרות לראות את כל התוכן בצורה נוחה. לטענת HTC, המטרה בממשק הזה, היא היכולת לקבל מידע מספקי תוכן שונים, מבלי שהמשתמש יצטרך להיכנס לכל שירות בצורה נפרדת. בשביל להעשיר את ה-BlinkFeed בתוכן רב, HTC חתמה על הסכמים עם 1,400 ספקי מידע שונים, כמו ESPN, MTV ורויטרס.
המצלמה של One מגיעה עם חיישן בטכנולוגיית Ultrapixels בעל 4 מגה פיקסל. מדובר בטכנולוגיה שלטענת החברה מציעה חיישנים באיכות גבוהה מאוד, שמצליחים לאסוף 300% יותר תאורה מסמארטפונים סטנדרטיים. הגישה החדשה מאפשרת לדברי HTC להציג תמונה באיכות טובה במקומות בהם התאורה נמוכה מאוד.
בדומה לסמארטפונים אחרים של HTC, החברה הטיוואנית השקיעה בנושא הסאונד. One כולל רמקולים סטריאופוניים קדמיים עם מגבר ייעודי ואקולייזר של חברת Beats. המסך מגיע בגודל של 4.7 אינץ' ברזולוציית 1080p. המעבד הוא בעל 4 ליבות מסוג סנפדרגון של חברת קוואלקום במהירות 1.7 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון פנימי. הסוללה מגיעה בהספק של 2300 מילי אמפר והמשקל הוא 143 גרם.
One צפוי להתחיל להימכר בחלק מהמדינות בעולם כבר בתחילת מרץ, כאשר עד סופו הוא גם יגיע לישראל דרך הייבואן הרשמי טאץ' גרופ ולהימכר דרך חברת אורנג'.