חברת הסלולר פרטנר המחזיקה במותג "אורנג'" היא החברה עם הכי הרבה תלונות מבין חברות הסלולר. כך עולה מנתונים שהצטברו במועצה הישראלית לצרכנות. על פי הנתונים שפורסמו הבוקר ב"ממון", 40% מהתלונות היו נגד אורנג', 33% נגד פלאפון, 24% נגד החברה הגדולה בישראל - סלקום, ו-3% נגד מירס.
מהנתונים עולה גם כי אורנג' מובילה גם בעליות מחירים: בתוך ארבע שנים וחצי התייקרו התעריפים ב-28.9% לעומת 27.5% בסלקום ו-26.1% בפלאפון.
אורנג' בתגובה: "מסקרים בלתי תלויים עולה כי שביעות רצון הלקוחות מרמת השירות של החברה היא מהגבוהות בענף. כמו כן חלה ירידה מתמשכת בתעריף הממוצע לדקת שיחה".
גם סלקום טוענת כי ישנה ירידה בפועל בתעריפי דקת שיחה, ומפלאפון נמסר כי החברה פועלת בשקיפות וכי היא החברה עם השיפור הגדול ביותר מבין החברות בנושא תלונות לקוחות ב-2010.