גוגל עומדת לשנות את ג׳ימייל ובעצם לכפות עליו את העיצוב החדש של שירותי גוגל השונים, כל עולה מסרטון ווידאו רשמי ש"דלף" לרשת. הפס השחור הגדול למעלה, הפסים האדומים הדקים ותווית ה’אתה+’ בפינה שמקושרת לגוגל פלוס.
אחד מהחידושים הבולטים הוא שאפשר להתעלם מהלייבלס, התוויות הצבעוניות הבלתי שימושיות. כשחושבים על זה מי באמת יתייג שנים של מיילים בתיקיות. יש כאלה שיגידו שאפשר לתייק רק מיילים מעתה והלאה, אבל עבורי אם זה לא סידור מושלם מתחילת 2004 עדיף להישאר בבלגן. עכשיו בכל אופן אפשר למשוך את הצ׳ט למעלה לשיא גובה חדש - עד מתחת לדראפטס.
אפשר גם לרווח או לצמצם את התצוגה הכללית של המיילים, cozy או compact וכך לשבור שוב את שיא הגובה, אם אתם על קומפאקט ועשיתם פעמיים זום אאוט (קונטרול+מינוס פעמיים).
Gmail redesign from Lukáš Václavík on
מעבר לזה הממשק כולו הפך להיות שקוף יותר כך שציורי הרקע נראים עליו טוב יותר. עם זאת חשוב לזכור ש-themes שייכים לחלשי אופי. מה הטעם לעצב משהו שלא עולה בחיפוש של גוגל והוא לעיניך בלבד.
פחות זרים נחשפים לטפט שלך בג׳ימייל מאשר למסך הבית שלך בטלפון עם רקע אנגרי בירדס הפיקח, וגם אותו רואים מעטים. חבל באמת שאחרים לא יכולים להציץ במייל היפה שלך - בכוכביות הצבעוניות ובסידור התיקיות המופתי לפני שהעיצוב החדש יחלל אותם.
>> סטיב ג'ובס אמר למנכ"ל גוגל שהמוצרים שלהם 'בינוניים בלבד' ועוד כמה פנינים