פייסבוק חוסמת את העסקים: ביממה האחרונה עורכת הרשת החברתית שינויים בהגדרות הפרטיות של המשתמשים. תקלה בשינויים גרמה לכך שבדפי המותגים והחברות, בעלי הדף לא יכולים להגיב על פוסטים שגולשים כותבים על גבי הדף.
במסגרת השינויים, הגדרת הפרטיות לפיה גולשים מבקשים שבעלי הדף לא יוכלו להגיב לפוסטים שלהם, הפכה לברירת מחדל אצל רוב גולשי פייסבוק. כך, הם כותבים על דף המותג או החברה - ולא זוכים למענה.
בעלי החברות, המותגים והדפים הציבוריים מנסים להתמודד עם התקלה. בדף של משטרת ישראל, לדוגמה, המונה יותר מ-30 אלף גולשים, נכתב כי: "בשל שינויים בפלטפורמת הפייסבוק שאינם תלויים בנו, אין אנו יכולים להגיב כרגע על הודעות שאתם מעלים על גבי הקיר שלנו. הנושא בטיפול פייסבוק".
מסתבר שמדובר בבעיה עולמית, שקיימת לא רק אצל הגולשים הישראלים. בבלוג "the next web" נכתב כי השינוי שערכה פייסבוק "פגע קשות בבעלי דפים בכל העולם".
אז איך מתקנים את זה? בהגדרות הפרטיות, היכנסו ל-Things everyone share, הקליקו על Can comment on posts, ושנו את ההגדרה ל"כל אחד".