חברת Quid בת השנה וחצי, פיתחה אלגוריתם שמשרטט את הקשרים בין הטכנולוגיות הקיימות ומזהה תחומים שבשלים לרעיונות חדשים. מייסדיה מקווים שהפיתוח יכוון את היזמים לתחומים חדשים עם פוטנציאל צמיחה וגם יעזור למשקיעים לזהות איפה כדאי להם להשקיע את כספם.
השיטה מתבססת על מאגר אינפורמציה גדול שכולל מידע על חברות שהצליחו ונכשלו, מסמכים שונים, רישומי פטנטים, מענקים ממשלתיים, חוזי פרסום ואפילו ציוצים בטוויטר. האלגוריתם מנתח את המידע ומרכיב את ה"גנום הטכנולוגי" של החברה, שזה מעין מיקוד על תחום עיסוקה והטכנולוגיה בה היא משתמשת, שבסופו של דבר גם מאפשר ללמוד מה הפוטנציאל שלה.
כך לדוגמא חברת Superdimension שמייצרת מכשיר רפואי שמגיע לאזורים שונים בריאות ומשתמשת באותן טכנולוגיות כמו במכשירי ה- GPS, זוהתה כפועלת בתחום המכשור הרפואי וטכנולוגיות הניווט.
בעולם של היום, כשיש מספר תחומים גדולים שרוב החברות סובבות סביבם, Quid, כך מייסדיה מקווים, יודעת לזהות את היוצאות מן הכלל, חברות עם רעיונות חדשים ומהפכניים שיכולות להיות הדבר הגדול הבא.