המאבק בין גוגל לפייסבוק נמשך: בכיר בענקית האינטרנט גוגל התייחס בכנס במינכן לרשת החברתית שהולכת ומתעצמת, ואמר כי היא אינה מהווה תחרות. "אני לא מודאג מהמתחרים הקיימים, אלא משני חבר'ה צעירים שיושבים עכשיו בגראג' איפשהו וממציאים את הדבר הבא".
סגן נשיא לענייני אירופה בגוגל ניקש אוררה, אמר במהלך כנס DLD במינכן כי הוא לא חושב שפייסבוק הוא איום עבורם. "המשחק בין גוגל לפייסבוק אינו משחק של אחד ואפס", הסביר אוררה. "אם חברה אחת תצליח מאוד זה עדיין לא אומר שהשנייה תיכחד. יש עוגת פרסום עצומה שעושה את דרכה לרשת, ויהיו כמה חברות שינגסו ממנה וישגשגו. כמה, לא אחת".
ג'ים ברייר, שותף בקרן ההון סיכון אקסל שהשקיעה בין השאר בפייסבוק בשלביה הראשונים, אמר באחד הפאנלים בכנס כי "אם חברות המדיה הגדולות לא יעשו שינוי דרסטי, רובן יהיו בסכנת חיים בעוד 10 שנים מעכשיו".
ברייר הוסיף והסביר: "הימים של למצוא את הדבר הבא במרחק 15 נסיעה מהמשרד בפאלו-אלטו עברו מזמן, ב-2020 לפחות 20% מהחברות שמשנות את האינטרנט יהיו מחוץ לארה"ב, בחברות שכיום אנחנו אפילו לא מכירים את שמותיהן.