טוויטר, הכלי החברתי שעושה את כל הרעש בארצות הברית, עזר לאובמה לנצח את הבחירות ולנוער להעביר את הזמן, מגיע להוליווד. לכולם כבר יש טוויטר ואתם יכולים להצטרף ולקרוא אותו: לאופרה ווינפרי, בריטני ספירס, דמי מור ולעוד סלבס; ביניהם - אשטון קוצ'ר, בעלה הצעיר של דמי מור, שנכנס למה שאפשר לכנות מלחמה משועשעת לטובת יחצי ציבור לטוויטר עם ענקית התקשורת CNN. (לכמה שירותי חדשות חשובים בארה"ב יש טוויטר משלהם, בו הם מעדכנים לגבי חדשות). המטרה - למי יהיו מיליון חברי-טוויטר ראשון? המלחמה המשועשעת הזאת לא בחלה בשום אמצעים - ניצול התכניות של אנשי שידור מכובדים כמו לארי קינג, מצד אחד; ואשטון קוצ'ר שמעלה תמונות של התחת המפורסם של אישתו דמי מור לטוויטר, מצד שני.
המנצח, באופן לא מאוד מפתיע, היה אשטון קוצ'ר. טוויטר היא עדיין שירות קטן, למרות קצב ההצטרפות האדיר אליה, והפורמט שלה - הודעות קטנות בנות שורה אחת או שתיים, עד 140 תווים, מתאים יותר להודעות אישיות של אנשים פרטיים, ולא למסרים חדשותיים - גם אם האנשים הפרטיים האלו הם אייקונים הוליוודים ענקיים.