לרון מיברג, אחד העיתונאים היותר מרבי-מילים בישראל, יש טוויטר. "טוויטר הוא עורך יעיל. בשל המגבלה המחמירה (140 תווים), נאלץ הכותב לעשות את עבודת ההידוק בעצמו. אולי זה הפיתרון הכלכלי למצוקת עורכי הפרינט", הוא כותב שם , ועוד: "אני באמת מתלבט. אחרי 40 שנות כתיבה בהן כינו אותי הכל: מגרפומן ואקסהביציוניסט למושחת ואוויל, ואני עדיין חושש מלהשיק פומבית את הטוויטר הזה". וגם: "ויש משהו מעליב בחוסר העניין הגורף. בבחינת: כשהיית רלוונטי לפחות עוררת בחילה. עכשיו אתה גם לא מעורר פיהוק". אלא שלא מדובר במיברג, שאומר: "“אינני יודע מה זה טוויטר[,] קל וחומר כיצד להשתמש בו, לא הקמתי אותו ולא כתב[ת]י מילה מהטקסט המופיע בו. מישהו משתמש בחלקי ציטוטים ישנים ובטקסט מקורי משלו. כיצד זה קורה”.

בקצרה

חשש מפני מגפה עולמית. ארכיון (צילום: רוטירס)
זה מה שנקרא קידום אתרים מונחה חזיר | צילום: רוטירס

שפעת החזירים הביאה לעליה של 142% בגלישה לאתר ה-CDC, מרכזי השליטה והמניעה של מחלות של ארה"ב.

ה-FBI עוקב אחריכם? עכשיו גם אתם יכולים לעקוב אחריו. בינתיים רק בטוויטר, פייסבוק ויוטיוב.

אתר נענע10 הקים את טוקר, ממשק עברי לטוויטר.

הפתעה בסקר TIM: התקשורת ממשיכה להתייחס אליו.

נטוויז'ן 013 חטפה חיפושי גוגל בשורת הכתובת של הדפדפן מגוגל לנטקס, ונימקה זאת בעומס פניות לשירות.

יישום סלולרי מבריק: המשתמש בוהה במכשיר תוך כדי הליכה, והמצלמה בגב הטלפון מצלמת ומשדרת את המתרחש מולה למסך, כדי שהוא יראה לאן הוא הולך.

הרחבת דעת

"בעוד עשרת אלפים שנה, מי יזכור את mako ומי יוכל לקרוא את הכתבה שאתם קוראים כעת?" טל גוטמן על איך שומרים מידע לאורך שנים. לא, בג'ימייל לא נחשב.

"הקינדל המציא ביזארו-אינטרנט שעובדת הפוך מהמקובל: אנחנו התרגלנו לשלם על התשתית, ולקבל את התוכן בחינם. בקינדל התשתית חינם, אבל התוכן עולה כסף". דורון פישלר על הקינדל.

"כיצד הפכה הרשת, סמל החופש וחירות המחשבה, לכלי שרת בידי ארגוני טרור, ואיך התהפכו היוצרות?" ניר בומס וניב ליליאן על הג'יהאד ברשת.

"בחודש שעבר במשך שלושה שבועות הייתי בחו"ל. לקחתי איתי את המחשב הנייד, כך שיכולתי לבדוק מיילים, להתעדכן מה קורה, ולהמשיך כאילו כלום. מצד שני הייתי בחופש. אני זוכר שלא פעם חשבתי לעצמי - להעלות את התמונות לפליקר, או לחכות עד שאשוב. לכתוב פוסט או להמתין. לעדכן בטוויוטר ובפייסבוק או להתעלם באלגנטיות. לבדוק מיילים או שזה יכול לחכות. לבדוק מה קורה בקורא הרסס או לתת לפוסטים להצטבר. לבדוק אם היו תגובות חדשות בבלוג או להתאפק". יובל סער על אופליין-אונליין.

"איך לא כבשתי את פסגת טוויטר למרות כל הנוסחאות הבדוקות להפיכה למגה-סופר אושיית רשת". שי גולדן על טוויטר.