פייסבוק נכנסת לעולם הרכישות הקבוצתיות: Deals שירות חדש של הרשת החברתית שיציע למשתמשים דילים ומבצעים לפי תחומי העניין שלהם ושל החברים שלהם.
בשלב זה פייסבוק שחררה גרסה ניסיונית לשירות, שפועלת רק בחמש ערים בארה"ב. אך בקרוב, ולפי הצלחת הפיילוט הרשת החברתית מתכננת להפעיל את השירות על כל 600 מיליון המשתמשים שלה ברחבי העולם.
על פי חזונה של פייסבוק, השירות יהיה טוב ויעיל יותר משירותי רכישות קבוצתיות אחרים, בעיקר בזכות העובדה שהוא יהיה יותר חברתי. כך למשל המשתמשים יוכלו להציע מבצעים לחברים שלהם, לחלוק איתם את הרכישות, לראות מה קנו חבריהם, למצוא דילים לפי תחומי עניין של החברים ואנשים קרובים ועוד.
בהתבסס על מטרה זו פייסבוק תתמקד תחילה במכירות של מוצרים "חברתיים" כמו כרטיסים להופעות ואירועים. את ההצעות יקבל המשתמש למייל שלו או לחילופין, אם הן יהיו מעניינות במיוחד הן יופיעו בדף הראשי של עמוד הפייסבוק שלו (ניוז פיד).
לפי הערכות של מומחים, השירות החדש של פייסבוק יהווה מקפצה לגדילתו של עוד שירות חשוב שלה Credits, המטבע הווירטואלי של הרשת החברתית שעד עכשיו ניתן היה לרכוש באמצעותו רק מוצרים וירטואליים. דרך Deals פייסבוק תאפשר לראשונה לרכוש גם מוצרים מוחשיים עם מטבע וירטואלי, ולהימנע משימוש בכרטיסי אשראי.