אם יש משהו שבוודאות מיקרוסופט למדה מאפל, או יותר נכון מהבוס שלה סטיב ג'ובס, זה איך לעשות רעש. ואם עד היום השיווק של ענקית התוכנה לא השתמש ברשתות חברתיות כראוי, הטיזר שהוא שחרר היום לטוויטר מוכיח אחרת. חטיבת החומרה של מיקרוסופט שחררה תמונות של מוצר חדש מבלי להגיד מהו אבל עם רמז: "Don't be so touchy…flat is where it's at." .
בהתחשב בעובדה כי חטיבת החומרה אחראית רק על עכברים ומקלדות אפשר להניח כי המוצר החדש הוא סוג של עכבר מגע מסוג multi touch, שאולי יחליף את עכברי הלחצנים המוכרים. אבל האם זה באמת רעיון כל כך מקורי? אם משווים את התמונות מטוויטר לאלו של הטראקפד מבית אפל אפשר להניח בצורה די וודאית שלא.
ומכאן עולה שאלה נוספת: יכול להיות שטיזר בטוויטר זה לא הדבר היחיד שמיקרוסופט מעתיקה מאפל? המלחמה השיווקית בין שתי החברות לא התחילה היום ואין ספק כי העובדה שלשתיהן יש דפדפן, טלפון סלולרי, מערכת הפעלה ומוצרים היקפיים מחייבת כל אחת מהן להיות בחזית החידושים גם אם הם דומים או חלילה – מועתקים.
מקורי או לא, השמועה לגבי המכשיר החדש של מיקרוסופט יצאה לרשת וייצרה סביבה דיונים רבים המנסים לנחש את ייעודו. עכבר, שלט רחוק, מקלדת, טלפון, מתחרה לאייפד או קורא ספרים אלקטרוני הם רק חלק מההימורים שיש ברשת לגביו. האימפקט השיווקי הושג. וגם אם באלמר הוא לא ג'ובס על הבמה, שימוש בטיזרים וקצת מסתורין יכולים ללא ספק להפוך את מוצרי מיקרוסופט לנחשקים יותר בעתיד.
>> תזכורת: העב"מ החדש של אפל