בשנת 2007 עלה לאוויר אתר הסטרימינג הולו, השייך לרשת הטלוויזיה האמריקנית CNBC וחברת ההפקות יוניברסל סטודיו. האתר משדר פרקים מלאים מסדרות נבחרות, כמו נשואים פלוס ומשפחת סימפסון, ומסרטים שוברי קופות.
נקודת התורפה של הולו היא שנכון להיום רק תושבי ארה"ב יכולים לצפות בסדרות המשודרות באתר. יוטיוב, למרות שעדיין אינה שולטת בתחום הסטרימינג, החליטה לנצל את החולשה הזאת ולהילחם באתר המצליח. בחודשים האחרונים עשתה יוטיוב שינויים רבים כדי להוסיף אפשרויות צפייה ולהכין את הקרקע לצופים שיראו סרטים באורך מלא ישר מן האתר.
היום תעשה יוטיוב צעד נוסף לשדרוג מערך הצפייה באתר כשתכריז על עסקה עליה חתמה עם חברת ההפקות MGM. ההסכם מאפשר ליוטיוב להעלות סרטים באורך מלא וסדרות טלוויזיה לאתר. הסדרה הראשונה שתעלה לאוויר תהיה אמריקן גלדיאטור הוותיקה.
MGM היא לא החברה היחידה איתה עשתה יוטיוב עסקים. בתחילת החודש נרקמו קשרים בין יוטיוב לליונסגייט ו-CBS, שהעלו לאתר פרקים מסדרות ישנות כמו "בברלי הילס" ו"סטאר טרק".