ניוזלטרים (מיילים פרסומיים) הם אחד הכלים השיווקיים הנפוצים ביותר העומדים בפני קהל המפרסמים והמשווקים בדיגיטל. מחקרים מלמדים שהגולש הישראלי מקבל כ-16 ניוזלטרים פרסומיים ביום, מה שאומר שאם אתם מפרסמים, אתם חייבים לדעת איך להתבלט בשוק כל כך רווי.
כדי להתבלט, זה לא מספיק ללמוד את ביצועי הקמפיינים שלכם ולשפר אותם, חשוב לדעת להשוות את הנתונים לשאר הממוצעים בעולם האימייל מרקטינג.
כאן נכנס לתמונה השירות של אקטיב טרייל. דרך המערכות והשרתים של אקטיב טרייל נשלחים בכל חודש עשרות מיליוני ניוזלטרים ומיילים אוטומטיים, המדוורים על ידי 50% מהעסקים והמותגים בישראל. כך הם יכולים לספק לכם הצצה טובה ומדויקת למדדי ה"פרפורמנס" הבולטים במגוון הקמפיינים של דיוור אלקטרוני בישראל.
הנה חמישה טיפים שיעזרו לקמפיין הדיוור שלכם לבלוט מעל השאר:
1. מייל ״ברוכים הבאים״ אוטומטי
אם תהיתם למה קיבלתם לתיבת הדואר את ההודעה ״ברוך הבא אהוד, שמחים שהצטרפת אלינו״, זה מכיוון שהמיילים האלה הוכחו כאפקטיביים ביותר. מפרסמים המשתמשים בניוזלטרים מעידים שכאשר הם שולחים למשתמשים מייל ברוכים הבאים מיד לאחר ההרשמה לניוזלטר אחוז הפתיחה גדל ב-48% ובהתאם לכך גם הכניסה לאתר אליו הניוזלטר מפנה. שימוש בשירות רישום אוטומטי דואג שתקבלו את מייל הכניסה סמוך למועד ההרשמה וכך תיזכרו בדיוק למה קיבלתם את ההזמנה לכל מה שתרצו לדעת על מכונת גילוח.
2. מייל "יום ההולדת" לפי קבוצות מפולחות
"מזל טוב! אתם חוגגים את יום ההולדת שלכם, זה בהחלט מאורע משמח ורצינו להעניק לכם…
אה.. לא? זה רק עוד שבוע? אז הנה הטבה למימוש, תחזרו אליה אז". סיטואציה מוכרת? מחקרים מראים שמייל "הטבת יום הולדת" אוטומטי יזכה לאחוזי פתיחה גבוהים ב-40% ולאחוזי המרה (Conversion rate) הגבוהים ב-52% ממייל "יום-הולדת" לא מתוזמן. אם תרצו לקבל תוצאות גבוהות יותר כדאי להשקיע ולחלק את הקהל שלכם לקבוצות מפולחות: תחומי עניין (חובבי פאנק), גילאים, מיקום גיאוגרפי ואם רלוונטי, גם מגדר. החלוקה לקבוצות מפולחות ואוטומציה שתשלח את המייל לנמענים ביום בו הם הכי מצפים לו תביא לקפיצה משמעותית באחוזי ההמרה של המייל שלכם ובסופו של דבר לכמות רכישות גבוהה יותר.
3. שליחת מייל פרסומי לעסקים
גם עולם ה-B2B (ביזנס טו ביזנס) נהנה מעלייה משמעותית באחוזי פתיחה והמרה מקמפיינים אוטומטיים וחכמים. מתוך הנתונים עולה שבתחום ה-B2B, אחוזי ההמרה הממוצעים גדלים ב-55% (24.8% לעומת 16%). אם אתם שולחים מייל פרסומי לעסקים חשוב לזכור שההמרה היא לרוב חד פעמית וגדילה באחוזי ההמרה של המייל האוטומטי מתורגמת לעלייה של מאות ואף אלפי שקלים בהכנסה! הקמת מערך אימייל מרקטינג אוטומטי וחכם לא רק יחסוך לחברה זמן רב של עבודה אלא גם יספק רווחים משמעותיים תוך זמן קצר.
4. השקיעו מחשבה בשורת הנושא של המייל
מתוך הנתונים שלנו עולה כי 35% מהנמענים מחליטים לפתוח מייל בהתאם לשורת הנושא וכי שאר הנמענים (65%), מעידים כי ההחלטה לפתוח את המייל מתבססת על פרופיל השליחה או הכותרת המשנית במייל. הישראלי הממוצע מקבל כ-16 ניוזלטרים שיווקיים ביום, לא מעט. כדי שהמוצר שלכם יצליח להתבלט ולא לשקוע בתיבת המייל, שורת הנושא שלכם חייבת להיות מעולה, לבלוט מעל השאר, ולגרום לנמען שלכם לרצות לפתוח את המייל שלכם למרות ריבוי המיילים בתיבת המייל שלו. תשקיעו מחשבה בשורת הנושא ואל תשכחו לעשות A/B טסטינג שיעזור לכם למדוד איזה שורות נושא עובדות טוב יותר על הנמענים שלכם.
5. סדרת מיילים אוטומטית לטיפוח הלידים (Lead Nurturing)
בואו נודה בזה, לא בכל פעם שנכנס ליד חדש מעמוד הנחיתה, הוא מוכן לרכוש באופן מיידי. לכן יש להשקיע זמן בטיפוח הלידים על ידי מיילים אוטומטיים ולתת לכל אחד מהנמענים שלכם זמן "להתבשל".
ע"פ הנתונים, השקעה בפאנל טיפוח לידים (Lead Nurturing) יכולה להביא לעלייה של עד 48% בסך ההכנסות שלכם מהפעילות הדיגיטלית.
לסיכום, כאנשי שיווק ודיגיטל אתם תמיד מחפשים דרכים חדשות ואפקטיביות לשפר את התקשורת מול הלקוחות שלכם. אחת הדרכים היא האימייל מרקטינג ובמקרה הזה, קיימות מגוון דרכים לשפר את נתוני הפתיחה, הקלקה והמרה כדי שבסופו של דבר, כל קמפיין יגיע להחזר על השקעה (ROI) המקסימלי.
הנתונים מבוססים על מאגר הדאטה בייס של חברת אקטיב טרייל