אלפי מנויי הוט באזור ראשון לציון, חולון, בת-ים והסביבה, הושבתו ביום כיפור בעל כורחם: תקלה בחברת הכבלים הוט שהחלה הבוקר הביאה לניתוקם של מנויים לשרות הטריפל הכולל: שירותי טלפון, אינטרנט וטלוויזיה.
מאות לקוחות זועמים מילאו את דף הפייסבוק של החברה בתלונות. הוט, בצעד חריג מאוד ויוצא דופן, הודיעה במהלך יום הכיפורים שתיקון התקלה מתעכב בשל החג. בשעה 15:30 לערך הודיעה החברה באמצעות הרשת החברתית כי: "ישנה תקלה בשירותי הטריפל באזורים: חולון, בת ים, ראשון לציון ומודיעין. צפי לתיקון התקלה: לאחר צאת כיפור. שירותי הטריפל לא הורדו באופן יזום לציבור לקוחותינו". עם זאת, מספר לקוחות שאינם מנויים לשירותי הטריפל, התלוננו גם הם על תקלות בשירות.
בסביבות השעה 19:00 כתבה החברה הודעה נוספת בדף הפייסבוק, שהופנתה לקהל לקוחותיה: "שלום רב, עקב הפסקת חשמל של חברת החשמל היום בשעות הבוקר ארעה תקלה בשירותי הטריפל של HOT באיזור ראשל"צ והסביבה. חל עיכוב בתיקון עקב יום כיפור. כלל השירותים תקינים. ערב טוב".
"מה לגבי פיצוי ללקוחות?", כתבה לקוחה מאוכזבת בתגובה, "מה לעשות שלא כולנו צמים וחלקנו מאוד נפגע מהעובדה שלא היה אינטרנט טלפון וטלוויזיה. שלא נדבר על אנשים מבוגרים בעלי לחצן מצוקה שזה בכלל לא אופציה להשאיר ללא קו טלפון".
לקוח אחר כתב: " עשיתם פאשלה אדירה וציפינו מענקית תקשורת כמו הוט להעמיד לפחות כוננים שאינם יהודים בכיפור, מילא שאין אינטרנט (דבר שאותי מרגיז מאוד), לפחות טלפון הוא מצרך חיוני, ולא לכולם יש סלולארי".
הפונים לשירות הלקוחות הטלפוני נענו בהודעה אוטומטית המסבירה כי מענה טלפוני יינתן אחרי השעה 21:00, בצאת החג בלבד. רבים מהלקוחות מחו על השבתתם והודיעו כי ידרשו פיצוי.
מחברת הוט נמסר: "חל עיכוב בתיקון התקלה עקב יום כיפור. השירות כבר תקין". בתגובה לשאלת הפיצויים ללקוחות לא נמסרה תגובה.