מה עשו רוברטו קוואלי, פראדה ומארקס אנד ספנסר באמצע הכביש? אזור הקניות הראשי בסינגפור, הממוקם ברחוב אורצ'רד, נחסם לתנועה והפך אמש למסלול אופנה באורך 160 מטרים, כשעליו צועדות 170 דוגמניות דקיקות הלבושות בקולקציות האחרונות של מיטב המותגים הבינלאומיים.
מדובר בקמפיין בן שישה שבועות שנועד לעורר מודעות לאופנה עילית, והוא נערך במדינה זו השנה השלישית. אמנם עד כה נערכו תצוגות האופנה המיוחדות על המדרכות בצידי הרחוב, אך הפעם החליטו המארגנים לחרוג ממנהגם ולקיים את תצוגת האופנה העממית באמצע הכביש, כשהציבור הרחב עמוד מסביב.
מתברר, כי גם בציבור הסינגפורי נתפסת התצוגה כמשהו עממי ולא מתנשא. "זה לא אירוע רשמי, אז נראה לי שאני אוהב את זה", ציין אחד הצופים.
"אנחנו לא באים במטרה לקיים תצוגה אקסקלוסיבית ומתנשאת", אמר במאי התצוגה ג'פרי טאי. "רצינו להגיע לקונים שם בחוץ כדי להיות בטוחים שהדגמים היוקרתיים שלנו יגיעו לכל אחד בציבור", ציין. עוד הוסיף הבמאי כי הושפע מעורכת מגזין '"ווג" היוקרתי אנה ווינטור, שהשיקה גם היא קמפיין דומה בעבר שמטרתו הייתה לגרום לציבור להמשיך לרכוש אופנה עילית גם בזמן המשבר הכלכלי בארה"ב.