גילו את אמריקה: דוכני המזון הממונעים הפרוסים ברחבי העיר ניו יורק מצאו לאחרונה את הכלי האולטימטיבי לעדכן מדי בוקר את לקוחותיהם היכן הם ימכרו את מרכולתם באותו הבוקר - הטוויטר.
ברגע שקים אימה מוצאת מקום חניה בעיר למשאית דוכן הממתקים שלה, היא מצייצת באופן מיידי ל-3,000 האנשים שעוקבים אחריה ומודיעה להם על פתיחת יום העסקים. "טוויטר הוא כלי מדהים בגלל שאתה יכול להודיע לאנשים באופן מיידי שהגעת למקום לפני רבע שעה ולקרוא להם לבוא", היא אומרת. "אנשים נרשמים ועוקבים אחרי כדי לבדוק היכן אני פותחת את הדוכן מדי יום כדי לבוא ולקנות את הפינוק היומי שלהם".
קהל הלקוחות מתלהב
כיום פועלים בניו יורק קרוב ל-3,000 אנשים עם רישיון להפעלת דוכן מזון ממונע, משאית או קרוואן שחונים בעיר ומוכרים מזון מהיר או ממתקים, החל מנקניקיות וכרוב חמוץ ועד לבייגלה ותפוחים מסוכרים. בעוד שרבים מדוכני המזון נשארים באותו מקום, יש כאלה שמשנים את מיקומם מדי יום וצריכים לעדכן את קהל הלקוחות הנאמן.
קהל הלקוחות עצמו לא נשאר אדיש לכניסת המוכרים לשוק הטוויטר ומעריך מאוד את העובדה שהוא נותר מעודכן בזהות המקום בו יוכל לקנות את הקפה של הבוקר. "זה טוב, כי ככה אני יכול לדעת איפה הם ואם ייקח לי הרבה זמן להגיע לדוכן", אומר ג'ייסון האפט, לקוח בדוכן של אימה שעוקב אחרי הציוצים שלה מדי בוקר בטוויטר.
עכשיו רק נותר לנו לתהות האם מה שהצליח עבור אזרח התפוח הגדול יכול לעבוד גם בישראל, בתל אביב למשל, או שהאזרח הישראלי פשוט עצלן מדי לבדוק את הטוויטר מדי בוקר ומעדיף פשוט שיביאו לו את הקפה ישירות למיטה, בלי טרטורים מיוחדים.