יש אנשים שאומרים שלמרות שאפשר לקרוא הכל באינטרנט, לצפות בטלוויזיה ולהתעדכן באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הם לעולם לא יוותרו על הדפדוף בעיתון. הם אוהבים לחוש את הדף, להריח אותו ולעתים גם לשמור אותו. עכשיו, הטכנולוגיה יכולה להגיע אליהם - היישר לדפי העיתון.
פרסומת הווידאו הראשונה בתוך עיתון פורסמה לאחרונה במגזין האמריקני Entertainment Weeklyהמסך הקטן נבנה בתוך קרטון ובתוכו פרסומת לפפסי מקס, וקדימונים (פרומו) עבור רשת טלוויזיה בארה"ב. כמו כן, בתוך הפירסומת מובנים רמקולים קטנים, כך שהקורא, או הצופה במקרה הזה, יכול גם לשמוע את הפרסומת.
"זוהי דרך יוצאת דופן לרענן כדי שנוכל לקיים אינטראקציה עם הצרכנים", הסביר סמנכ"ל השיווק של "פפסי קולה" פרנק קופר, את הרצון להביא את הווידאו גם אל דפי העיתון.
מסך דק בגודל של סלולרי
בפרסומת הווידאו בעיתון משתמשים בטכנולוגיית שבב (צ 'יפ) שמשמשת לאחסון וידאו - הדומה לטכנולוגיה בה משתמשים לצורך כרטיסי ברכה מזמרים , שמופעלים ברגע שפותחים את הכרטיס הברכה.
המסך של מודעת הפרסום הוא דק במיוחד וגודלו דומה לגודל מסך של טלפון סלולרי. למסך יש גם סוללות נטענות. כל שבב (צ'יפ) יכול להכיל לא פחות מ-40 דקות של וידאו.
כתב ה- BBC שדפדף במגזין סיפר כי הפרסומת הוכנסה לתוך קרטון, כך שמייד מבדילים בינו לבין הדפים הרגילים של העיתון. "אתה לא באמת יכול לרפרף במגזין ולא לשים לב לפרסומת, בגלל שהדפים שמכילים את מסך הווידאו, מגושמים ונפוחים יחסית", הסביר. "כאשר אתה פותח את הדף הרלוונטי, בפועל נדרשות כמה שניות כדי להטעין ולנגן וזה בפיגור של חיים בעולם של המפרסם", הוסיף.
העותק הראשון של המגזין שכולל וידאו כבר נשלח לכמה אלפי מינויים בלוס אנג'לס וניו-יורק.