תקופת הסידורים שלפי החתונה גורמת ללחץ רב בקרב בני הזוג שמתחתנים. המתח מהיום הגדול, מצטרף לעבודה מול עשרות בעלי המקצוע, שלא תמיד עומדים בציפיות. רוב הספקים יודעים שבמקרה של כלה לחוצה, כדאי לאמץ את המוטו "הלקוח תמיד צודק". בעל חנות לשמלות כלה ממישיגן שבארצות הברית שסטה מהכלל, שילם על כך מחיר כבד.
הכלה הגיעה לחנות כדי למדוד את שמלת הכלה ולא הייתה מרוצה מהמראה הכללי. מסיבה שאינה ידועה, בעל החנות סירב לבצע תיקונים בשמלה ושלח את הכלה לדרכה, מבלי לספק לה את מבוקשה. בעל העסק חשב שבכך הסיפור הסתיים, אך כעבור כמה שעות חזרה הכלה העצבנית, כשהיא מלווה בשלושה בני משפחה.
בני המשפחה הגיעו לחנות, ובלי לשאול יותר מדי שאלות החלו להתפרע במקום, כשהם הורסים כל מה שנקרה בדרכם. מצלמות האבטחה תיעדו גם את המכות ההגונות שחטפו בעל המקום ובנו, עד שבסופו של דבר נעצרו שלושת בני המשפחה.