טירוף הקניות של ה"בלאק פריידיי" הגיע: סוף שבוע שבו בדרך כלל נשברים שיאי המכירות רושם עד כה מכירות בהיקף גדול, כשנתונים ראשונים מראים כי עיקר היקף הקנייה מתבצע ברשת, שם הקונים בזבזו עד כה יותר ממיליארד וחצי דולרים.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
בגלל העלייה בפופולריות בקנייה ברשת, כבר לא נרשמו תורים ארוכים מחוץ למרכזי הקניות משעות הבוקר, כפי שבדרך כלל רגילים לראות. עם זאת, מדובר בחגיגת הקניות הפופולרית בארה"ב במסגרתה מיליוני בני אדם מנסים ליהנות ממחירי המבצע הנמוכים שמציעות רשתות האופנה, הרהיטים, הצעצועים ומכשירי החשמל.
האירוע המכונה "יום שישי השחור" מסמן את פתיחת עונת קניות החגים בארה"ב. התקופה שבין חג ההודיה לחג המולד מהווה השיא בעולם הקמעונאות, שאחראית על יותר מ-40% מכלל הרווחים במהלך השנה.