זעם והשמצות נגד רשת האופנה H&M אחרי הפרסומת בה הוצג ילד שחור לובש חולצה שעליה נכתב "Coolest monkey in the jungle" (הקוף הכי מגניב בג'ונגל) – הזמר הקנדי דה וויקנד, שמשתף פעולה עם הרשת, אמר כי הוא "מזועזע ונבוך" אחרי שראה את הפרסומת, וכי נפגע מהמהלך.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
החברה מתמודדת עם גלי ביקורת קשה ברשתות החברתיות, בין היתר גם מצד כוכב ה-NBA לברון ג'יימס, שטען כי מדובר בפרסומת גזענית. "אני רואה בילד הזה מלך צעיר, שליט העולם", כתב, והוסיף את התמונה כשהכיתוב שלה מכוסה וכתר זהב לראש הילד.
משתמשים רבים ברחבי הרשת הביעו את זעמם על הפרסומת. "די עם החברה הזו, מספיק לקנות שם", כתבה אחת הגולשות. "אין בעולם דבר מסוכן מבורות וטיפשות. בראבו H&M, ההתנצלות לא התקבלה".
בחברה הסירו את הפרסומת זמן קצר לאחר עלייתה לאוויר, ובתגובה רשמית שפרסמו נכתב: "אנחנו מתנצלים בכנות על התמונה המדוברת. טעינו, לפיכך התמונה הוסרה מכל ערוצי התקשורת שלנו ובנוסף הסוודר לא יוצע למכירה בכל השווקים של הרשת בעולם".