מתיחה של אחד באפריל או טריק קידום מכירות יוצא דופן? מודעות של רשת המזון המהיר ברגר קינג ביפן הודיעו כי ישווקו בתחילת אפריל בושם במהדורה מוגבלת - שניחוחו כשל הקציצות הצלויות.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
מחירו של בקבוקון הבושם המעורר תיאבון יעמוד על 5,000 ין יפני, שהם 166 שקלים, ויגיע יחד עם המבורגר וופר במתנה.
הניחוח הייחודי ישווק במשך יום אחד בלבד ורק ביפן. זו איננה הפעם הראשונה שרשת בורגר קינג מחליטה לעשות מבצע שכזה. בפעם האחרונה, לפני מספר שנים, מכרה הרשת בארה"ב בושם בשם המתורגם "להבה", ולהגדרתה "מדובר בניחוח הפיתוי, עם רמז של בשר חרוך".
והנה כמה מהריחות היותר ייחודיים שנמכרו ברחבי העולם בשנים האחרונות: ניחוח בייקון, בושם קנאביס, בושם פיצה, ולא סתם אלא פיצה האט, ניחוח נשיקה, בושם בריח לובסטר, ולקינוח - ניחוח גבינה כחולה (לא סתם קוראים לה גם גבינה מסריחה).