קמפיין רשת מעניין עלה השבוע בגרמניה, בהשתתפות אושיות רשת מובילות במינה, שלובשות כולן את אותו סווטצ'רט ועליו המילה "שלום" - כדי להיאבק באנטישמיות. מי שעומדת מאחורי היוזמה היא תמר מורלי, דוגמנית שהייתה המתמודדת היהודיה הראשונה בתחרות מיס גרמניה.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
"אנחנו עובדים מאוד קשה", סיפרה בריאיון למהדורה ראשונה. "אנחנו עובדים על זה שהמסר יהיה הכי ברור שאפשר". לדבריה, היוזמה עלתה בראשה אחרי המתקפה על בית הכנסת בהאלה במהלך יום הכיפורים: "זה גרם לאנשים פה בגרמניה להתעורר ולהבין שחייבים לעשות משהו"?