"ראיתי עכשיו פרסומת אחת שהכניסה אותי להלם, שוק אמיתי. שורה של מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק יושבים כל אחד ואחת על כיסא מול מצלמה, כולם שבעי רצון מהמסר הנדיב שבפיהם: 'אה, אתם נוהגים, אל תענו לי אפילו, אם זה דחוף מתקשרים'. וואי, תודה לפני שורת המחץ הזו יושבים המנהלים ואומרים את הטקסטים הבאים: 'אני מצפה לזמינות מלאה', 'זמינות, קודם כל זמינות', 'אין מה לעשות, זה הביזנס', 'את רואה ששלחתי הודעה, למה את לא עונה?'. מודה, לא האמנתי, חזרתי וראיתי את הפרסומת שלוש פעמים".
"ב-2018 הייתה ישראל במקום החמישי במדינות ה-OECD במספר שעות עבודה לעובד, 1910 שעות בשנה. הממוצע במדינות המתועשות? 1734 שעות. ב-2019 מסתמן שיפור אגב, אנחנו איפשהו באזור המקום השמיני. 16% מכוח העבודה הישראלי עובד שעות ארוכות מאוד, הממוצע במדינות המתועשות? 13%. אנחנו עבדים מודרניים, והמנכ"לים? מצפים לזמינות מלאה, זה הביזנס. 'עובד לא עונה?', הם אומרים לכם בטלוויזיה, 'זו תקלה'. יש מקומות עבודה, ויש מדינות, שבהם המנהלים כבר הבינו שעובד טוב הוא עובד מאושר, עובד ששומר על איזון בין החיים האישיים לעבודה, עובד שמנהל חיי משפחה בריאים, משקיע בזוגיות, מפתח תחביבים מחוץ למשרד".
"הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים רצתה בטוב, אני משוכנע, גם המנכ"לים חשבו שהם שומרים על העובדים, אבל כל המעורבים בקמפיין רק תורמים לאופי העבודה המזיק והמקולקל בישראל. "האם בין כל המנהלים הבכירים והמוכשרים יימצא גם האחד או האחת שיאמרו לעובדים: 'אני מצפה לזמינות מלאה, כשאתם במשרד. אתם יודעים מה, גם במקרי חירום, חירום אמיתי, לא כזה שהוא בעצם המצב הרגיל ואני קורא לו חירום. כשאתם לא במשרד, עם בן או בת הזוג, עם הילדים, או בנהיגה - אל תענו לי, נדבר אחר כך'. את הקמפיין הזה ארצה מאוד לראות".
מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר בתגובה: "חשוב להדגיש כי הרלב"ד שיקפה מצב קיים בזירת התעסוקה שגורם לנו לפעמים לסכן חיים. המנכ"לים שהבינו את האחריות – התגייסו להעביר מסר אמיץ וברור, שהחיים של העובדים שלהם זו האחריות שלהם. בשום שלב הקמפיין לא בא לעודד עבודה מסביב לשעון, אלא לייצר נורמה חברתית מקובלת לא לקרוא ולא לענות להודעה בנהיגה ובכך להציל חיים".