בסוף השבוע האחרון החתימה מנצ'סטר יונייטד את כריסטיאנו רונאלדו וכמובן שבמקביל, מנופי הפרסום והשיווק כבר התחילו לעבוד ולבצע חישובים. צ'רלי ווקר מה-"דיילי מייל" פרסם הבוקר (רביעי) שעל פי תחזיות אנליסטים, עסקת צירופו של הפורטוגלי לאולד טראפורד צפויה להוביל לעסקאות ענק בשנים הקרובות כשבמוקד - עסקת חסות על מגרש האימונים של השדים האדומים.
יונייטד לא חתמה אף הסכם חסות על שטח מאז הסכם בסך 180 מיליון ליש"ט עם חברת הביטוח AON שנחתם ב-2013 והסתיים בחודש יולי האחרון. על פי ההשערה, היא נמצאת במגעים עם חברת המסחר האלקטרוני "The Hut Gruop בסך 200 מ' ליש"ט ל-10 שנים. ללא קשר - על פי ההערכות יונייטד כבר חתמה על חוזה פרסום חדש בסך של כ-30 מיליון פאונד ל-12 החודשים הקרובים. ההגעה של רונאלדו תגדיל כמובן את זרמי ההכנסות של המועדון וככל שרונאלדו ישתלב טוב יותר, השדים האדומים יוכלו להגיע להישגים גדולים והכנסות גדולות יותר.
נוסף על כך, רמת החשיפה הבלתי נתפסת של העסקה ברשתות החברתיות תגדיל גם היא את ההכנסות של משפחת גלייזר ששילמה על רונאלדו כ-20 מ' פאונד + בונוסים בפריסה לחמש שנים.לדבריו של ד"ר רוב וילסון, מומחה למימון באוניברסיטת שפילד האלם, טוען שהחתימה של רונאלדו יכולה לפתוח עידן חדש של שליטה בכדורגל המקומי באנגליה. וילסון אומר שכוח המותג האישי של הפורטוגלי מרחיב באופן מיידי את החשיפה של המועדון ברשתות החברתיות - ההחתמה העלתה את כמות העוקבים בעמוד האינסטגרם של יונייטד מ-43.1 מ' ל-44.3 מ'.
"ברמה המסחרית, מנצ'סטר יונייטד עשתה עסקאות גדולות לפני יותר מ-10 שנים והעסקאות מתחילות להתפוגג", מספר ד"ר וילסון. "כרגע אין ליונייטד נותן חסות במגרש האימונים ודעתי היא שהביצועים הספורטיביים הרעים שלה לא הצליחו להוביל לעסקה שמייצגת את מה שהאימונים של הקבוצה שווים ולכן לא נחתם אף חוזה פרסום למגרש האימונים".