לאחר חודשים של ספקולציות עתידו של מותג בוגאטי מובטח: השליטה בחברת הרכב המפוארת עוברת לרימאק הקרואטית באמצעות שורה של פעולות פיננסיות מורכבות. בשורה התחתונה, פורשה והחברה שהקימה מייסד רימאק חתמו על חוזים ליצירת מיזם משותף חדש בשם 'בוגאטי רימאק'. החברה החדשה, שאמורה להיוולד ברבעון הרביעי לאחר השלמת כל הצעדים הרגולטוריים, תהיה בשליטה, עם 55% מההון, על ידי החברה הקרואטית, בעוד 45% יהיו בידי בוגאטי. קבוצת פולקסווגן, הבעלים הישירים של 100% מחברת בוגאטי יממשו את המהלך הזה בקרוב ובהמשך יעבירו את המניות מהעסקה לפורשה.
בוגאטי תשמר את המטה המרכזי במולסהיים שם הוקמה בשנת 1909 על ידי אטורה בוגאטי. היא תצטרך להביא לשותפות החדשה את הידע שלה בתחומי אומנות, סיבי פחמן, חומרים קלים וייצור סדרתי במכסה מוגבלת כפי שעשתה עם דגמי ויירון, שירון, דיבו ועוד. לעומת זאת, פורשה ורימאק יצטרכו ללוות את בוגאטי לעתיד על ידי מינוף, במיוחד יזרימו אל בוגטי את הכישורים שרכשו בתשתית חשמלית לכלי רכב קיצוניים. מטה המיזם המשותף ובסיס פעילויות המחקר והפיתוח יהיו בקמפוס רימאק בפאתי זאגרב עם כ-400 עובדים בשלב ראשון.
הפרסום שם קץ לחרושת שמועות שבמרכזה הייתה מעורבת רק חברת פורשה, הקשורה לרימאק על ידי הסכם שותפות החל משנת 2008, הסכם אשר שנה אחר שנה התחזק על ידי חוזים ספציפיים שהובילו אותה להגדיל אחזקותיה ברימאק עד 24%. רימאק היא כיום אחת החברות האירופיות הדינמיות והצומחות ביותר בתחום הטכנולוגיות לאנרגיה חשמלית במכוניות ספורט ומספקת פתרונות סוללה למותגים מגוונים. לרימאק שותפויות רבות בענף עם חברות כמו יונדאי, סדנת פינינפרינה ועוד.
"אנו משלבים את המומחיות החזקה של בוגאטי בעסקי היפר-מכוניות עם כוחה החדשני יוצא הדופן של רימאק בתחום הניידות החשמלית המבטיחה ביותר", הגיב אוליבר בלום, בכיר בחברת פורשה. "בוגאטי תורמים למיזם המשותף עם מותג המשופע במסורת, מוצרים אייקוניים, סטנדרטים איכותיים ואומנות, בסיס לקוחות נאמן ורשת עוסקים עולמית. בנוסף לטכנולוגיה, רימאק מביאה פיתוחים חדשים וגישות ארגוניות. זהו רגע ממש מרגש בהיסטוריה הקצרה אך מתרחבת במהירות של רימאק אוטומוביל וההרפתקה החדשה הזו מעבירה את הדברים לרמה חדשה לגמרי. תמיד אהבתי מכוניות ובבוגאטי אני יכול לראות לאן התשוקה למכוניות יכולה לקחת אותך".