צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
בקרוב נראה גרסאות N מוחלשות? (צילום: ספורט 5)
בקרוב נראה גרסאות N מוחלשות? | צילום: ספורט 5

מסתמן כי יונדאי תמשיך להרחיב את חטיבת הביצועים N ואחרי שהשיקה חבילות עיצוב ספורטיביות למראה תחת המיתוג N Line, תצרף בקרוב גם גרסאות ביניים חמימות במחירים נגישים יותר.

אחרי שהעבירה לשורותיה כמה מנהלים בכירים, יונדאי ״פונה״ גם הפעם לקבל השראה מב.מ.וו, כאשר שיגרה בקשה לרישום סימן מסחרי חדש להגנה על המיתוג N Sport, בדומה לרעיון מאחורי חטיבת M Sport של היצרן הבווארי.

לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו לאלפי החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!

יונדאי אלנטרה N - בקרוב בישראל (צילום: ספורט 5)
יונדאי אלנטרה N - בקרוב בישראל | צילום: ספורט 5
המהלך התרחש ב-27 בפברואר 2025, בלשכת הפטנטים וסימני המסחר של ארה”ב (USPTO), שם ציינו ביונדאי כי ברצונם להגן על השם לשימוש פוטנציאלי במגוון רחב של כלי תחבורה - מהלך סטנדרטי בהגשת סימני מסחר מסוג זה.

בדומה למה שיצרניות הרכב מגרמניה מבצעות כבר שנים ארוכות, חטיבת N Sport תיבדל מחבילת העיצוב N Line על-ידי מנועים משופרים ומתלים מוקשחים, אך מבלי להתחרות ישירות בדגמי N עתירי היכולות והיקרים יותר.

כך לדוגמה, יונדאי אלנטרה מציעה כיום שתי גרסאות לבחירה מבית N; הראשונה כוללת חבילת עיצוב ספורטיבית ו-201 כ״ס ממנוע 1.6 מוגדש והשנייה קיצונית יותר עם 276 כ״ס ממנוע 2.0 ליטר מוגדש. סביר כי אם האלנטרה תזכה לגרסת ביניים חמימה ההספק יתמקם ביניהן, ובהתאמה ביתר הדגמים.

בקשת הרישום כוללת גם לוגו אשר יהיה כמעט זהה לתג הקיים של N Line ונראה מוכן לשימוש מסחרי, אלא שבשלב זה יונדאי עדיין אינה הבעלים הרשמיים של המיתוג, שכן הבקשה נמצאת עדיין בסטטוס "ממתין לבדיקה”, כך שנאלץ להמתין לדגמים הרשמיים או לפחות להודעה מסודרת.

ספורט 5
לעדכונים נוספים, תוצאות לייב, חדשות הספורט, תקצירי וידאו של משחקים, טבלאות וסיקור נרחב של ליגות הכדורגל, הכדורסל וכל ענפי הספורט – היכנסו לאתר ערוץ הספורט – ספורט 5.