


ליחידת ההנעה ההיברידית החדשה מנוע בוקסר בנפח 2.5 ליטר שהותאם להנעה היברידית ופועל במחזור אטקינסון ולו הספק של 162 כ"ס (לעומת 180 כ"ס בגרסאות הרגילות) לצידו מנוע חשמלי בהספק של 118 כ"ס (עם סוללת 1.1 קוט"ש). ההספק המשולב עומד על 194 כ"ס, ההנעה כפולה סימטרית כמקובל בסובארו ואל המנוע משודכת תיבה רציפה ולה 6 יחסי העברה מלאכותיים. צריכת הדלק, בתקן EPA האמריקאי עומדת על 14.8 ק"מ לליטר, מדובר בשיפור של כ-20% לעומת 12.3 ק"מ לליטר בגרסת הבנזין הרגילה.

כמו כן בסובארו מציינים כי יכולות השטח נותרו זהות כמו גם הזוויות השונות ומרווח הגחון שנותר 22 ס"מ, בעוד המשקל עלה בכ-136 ק"ג. בפנים תמצאו לצד מסך המולטימדיה בגודל "11.6 גם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 חדש.

במקביל לפורסטר ההיברידי הציגה סובארו גם את גרסת ה-Wilderness לפורסטר הרגיל (2.5 ליטר, 180 כ"ס), שהן גרסאות קשוחות יותר, כאלו שעברה "סדרת שיפורים" קלה, אך ישירות מהיצרנית.
בנוסף לעיצוב שקיבל גם הוא טאצ` אגרסיבי יותר, מערך המתלים שופר, ישנה הגבהת מרכבת של 15 מ"מ ומרווח גחון של 23.6 ס"מ, כמו כן הזוויות השונות שופרו, עם זווית גישה של 23.5 מעלות (+4.5), זווית נטישה של 25.5 מעלות (+0.9), וזווית בטן של 21 מעלות (+1.4).
מערכת ה-X-Mode הורחבה עם אופציות שונות לשלג עמוק ובוץ, למערכת ההנעה הסימטרית נעילה מרכזית מהירה יותר וגם תגובה מהירה יותר לסבסוב גלגלים, ובנוסף יחס הינע סופי קצר לשיפור הנסיעה במהירות נמוכה ואל הקשר לקרקע אחראיים צמיגי שטח יוקוהמה Geolandar העוטפים חישוקי "17.
מהיבואנית המקומית, סמלת, נמסר כי סובארו פורסטר ההיברידי צפוי להגיע ארצה בשנה הבאה ואילו לגבי גרסת הווילדרנס טרם התקבלה החלטה בשלב זה.
מהיבואנית המקומית, סמלת, נמסר כי סובארו פורסטר ההיברידי צפוי להגיע ארצה בשנה הבאה ואילו לגבי גרסת הווילדרנס טרם התקבלה החלטה בשלב זה.
תגובות