יחידות הנעה
אאודי A5 החדשה מגיעה בגרסת ה-40 TFSI שלה מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר הנתמך גם במערכת מיקרו-היברידית ומספק 204 כ"ס. השידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעה קדמית. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.8 שניות וצריכת הדלק המשולבת על-פי נתוני היצרנית עומדת על 13.3-15.1 ק"מ לליטר.
לצידה נפגוש כאמור את ה-S5 שמצוידת במנוע בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר המספק 367 כ"ס כאשר גם כאן השידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, בעוד ההנעה כפולה וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.5 שניות. צריכת הדלק המשולבת על-פי נתוני היצרנית עומדת על 12.9-13.5 ק"מ לליטר.
ב-S5 נפגוש גם במתלי ספורט עם בקרת שיכוך, דיפרנציאל מוגבל החלקה ומערכת בקרת מומנט וקטורית.
רמות גימור
ה-A5 החדשה תוצע כעת ברמת גימור אחת הכוללת את לוח המחוונים ומסך המולטימדיה הקעורים בגודל "11.9 ו-"14.5, בהתאמה, דיפון פנימי אלומיניום, ריפוד בד משולב עור, מושבים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות למושב הנהג למראות, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים תלת-אזורית, חיישנים ומצלמות היקפיות, מערכת שטיפה לפנסי המטריקס-לד, גג פנורמי מתכהה, מערכת שמע עם 10 רמקולים, תא מטען חשמלי וחישוקי "18.
מערך הבטיחות מקיף וכולל התרעת רכב בשטח מת, התרעת פתיחת דלת, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת תנועה חוצה בצומת, בלימת חירום בנסיעה לאחור במהירות חניה, התרעת עייפות והיסח דעת נהג ובקרת שיוט אדפטיבית כמובן.
באאודי S5 החדשה נמצא בנוסף לכך גם מסך מולטימדיה לנוסע בגודל "10.9 (ב-A5 אופציה בתוספת תשלום של 6,800 שקל), תצוגה עילית, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, חימום במושבים האחוריים, מערכת שמע של "בנג & אולפסן" עם 20 רמקולים וכמובן עיצוב חיצוני S עם פגושים מוחצנים יותר, דיפיוזר אחורי וצמד יציאות מפלט מלבניות, מראות צד כסופות, ספוילר אחורי, קליפרים בצבע אדום השוכנים בתוך חישוקי "19, תקרה בצבע שחור, דוושות אלומיניום ומושבי ספורט.
אאודי A5 ו-S5 – מחירון:
אאודי A5 תעלה 349,500 שקל (352,500 שקל על-בסיס מע"מ צפוי ב-2025)
אאודי S5 תעלה 634,900 שקל (640,350 שקל על-בסיס מע"מ צפוי ב-2025)