צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
מבחינה עיצובית השינויים זניחים מאוד (צילום: ספורט 5)
מבחינה עיצובית השינויים זניחים מאוד | צילום: ספורט 5
מיצובישי אאוטלנדר בדור הרביעי הוצג בתחילת 2021, כאשר שמונה חודשים לאחר מכן הוצגה גרסת הפלאג-אין ולראשונה עם 7 מושבים ואף הבטחת היבואנית המקומית לשווקו בישראל במהלך 2022. לבסוף שיווק הגרסה ההיברידית לא יצא אל הפועל ובינתיים מיצובישי כבר הספיקה להציג לו עדכון לקראת חזרתו לאירופה. השיווק ביפן יחל בסתיו הקרוב ולאירופה הוא יגיע בחודשי האביב של 2025, כאשר עדכון לגרסת הבנזין צפוי גם כן באותה שנה.

העדכון נוגע לסוללה גדולה במעט, בעלת קיבולת של 22.7 קוט"ש (+2.7 קוט"ש), המאפשרת טווח של 86 ק"מ (בתקן WLTP). עוד שדרוג הנוגע לסוללה היא יכולת אספקת האנרגיה לטובת ביצועים טובים יותר.

המנוע החשמלי הקדמי מספק כ-115 כ"ס וזה האחורי כ-136 כ"ס. מנוע הבנזין בנפח 2.4 ליטר עודכן קלות ומספק 136 כ"ס, ובשילוב כלל המנועים מתקבל הספק של  302 כ"ס, המסייעים להאיץ את האאוטלנדר ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות, מהיר יותר בכ-0.8-1.1 שניות מגרסאות הבנזין המוכרות בארץ. צריכת הדלק המשולבת היא 125 ק"מ לליטר, אך כידוע מדובר בנתון תיאורטי המושפע ישירות מהשימוש בחשמל, אך לצד זאת נפח מיכל הדלק גדל ל-53 ליטר ומתקבל טווח נסיעה תיאורטי של 844 ק"מ.

הסוללה ומערכת החשמל העדכניות מאפשרות נסיעה חשמלית גם במהירות של 135 קמ"ש, וכדי לעצור את האאוטלנדר PHEV הותקנו דיסקים בקוטר 350 מ"מ מלפנים, עטופים בחישוקי "18 או "20. בפנים הרכב, לצד לוח המחוונים בגודל "12.3 ישנו כעת גם מסך מולטימדיה גדול יותר במידה "12.3 (+"3.3) עם קישוריות אלחוטיות לנייד, ובנוסף יוצעו שתי מערכות שמע משודרגות של ימאהה (לעומת Bose) עם 8 או 12 רמקולים.