חדשות טובות ורעות לנו אליכם, ולאור התקופה נתחיל דווקא בחדשות הטובות והן שהסופרה A90 המצויית תחודש לדור חדש שינסה לאתגר אפילו יותר את קודמיו, ואילו החדשות הרעות הן שאת זאת הנוכחית שמושקת כעת בגרסה קיצונית במיוחד, יהיה לכם קשה מאוד להשיג.
מהדורת הפרידה (Final Edition) מהסופרה A90, אשר תוצע אך ורק עם תיבת הילוכים ידנית שישה הילוכים, אומנם לא זכתה להשתמש במנוע ה-S58 החזק של ב.מ.וו, ומצוידת באותו מנוע B68 המוכר בנפח 3.0 ליטר טורבו, אך כזה ששודרג כעת להספק משופר של 435 כ״ס (+95 כ״ס). המומנט זינק גם הוא ועומד כעת על 58.1 קג״מ (+7.2 קג״מ) ונתון התאוצה מגיע עד 270 קמ״ש. כל זאת על-פי אנשי טויוטה, מתאפשר הודות לתוכנת ניהול הצתה חדשה ולשיפור זרימת האוויר למנוע, כמו גם להתקנה של ממיר קטליטי עם זרימה חופשית מבעבר.
הצמיגים שהותקנו, מתוצרת מישלן פיילוט ספורט קאפ 2, רחבים ב-10 מ״מ בהשוואה לסופרה הרגילה וחישוקי הגלגלים בגודל ״19 מלפנים ו-״20 מאחור, ממותגים על-ידי חטיבת GR ויתמודדו עם תוספת הכוח בעזרת בלמים קדמיים גדולים יותר מבית ברמבו, צינורות בלימה שזורים בפלדה ומערכת מתלים מתכווננת של KW. מהנדסי טויוטה חידדו גם את מערכת ההיגוי החשמלי ושינו את זווית הקמבר לשיפור האחיזה בסיבובים הדוקים ולטובת הפחתה של מצבי תת-היגוי.
כחלק מהחבילה האווירודינמית, הצטרף ספליטר קדמי מחודד, חריצי קירור נשלפים על-גבי מכסה המנוע וספוילר אחורי מוחצן שנלקח מגרסת המסלול GT4, כולם עשויים מסיבי פחמן לשמירה על משקל עצמי נמוך. מאחור, הותקנו מפלטי טיטניום של אקרפוביץ׳ המשפרים את צליל המנוע. השלדה זכתה גם היא לחיזוקים בדמות צלב אחורי בתא המטען ותושבות אלומיניום לשמשת תת-השלדה האחורית.
תא הנוסעים אובזר במושבי באקט עשויים גם הם סיבי פחמן מבית ריקארו, חגורות בטיחות אדומות ודיפוני אלקנטרה אדמדמים העוטפים את הקונסולה המרכזית ואת מושב הנהג.
גרסת הפרידה מהסופרה בדור הנוכחי תוגבל ל-300 יחידות בלבד, אשר יצאו ממפעלי ״מגנה שטייר״ שבאוסטריה, שם נמצא גם קו הייצור של ב.מ.וו Z4 איתה היא חולקת מכלולים (וגם של מרצדס G קלאס). בינתיים, דאגו בטויוטה לשחרר רמיזות אודות דור חדש, שישי במספר, לסופרה האייקונית אך שמרו על עמימות בדבר פרטים נוספים בנושא.