מאיר, יבואנית לינק אנד קו בישראל, החלה בשיווק ה-02 – ג'יפון חשמלי, המבוסס על הזיקר X (עם ממדים דומים מאוד, וכושר גרירה של עד 1.6 טון), עם חזית שגם מזכירה אותו, אך בעיצוב קופה מושך מבטים. אך מעבר לפלטפורמה ויחידת ההנעה מכוונת היבואנית היישר אל מוביל קטגוריית הג'יפון הקומפקטיים, זה שהוא גם במקרה חשמלי תוצרת סין, הלוא הוא BYD אטו 3, כאשר מחיר הכניסה של ה-02 עומד על 170 אלף שקל, זהה לזה של האטו 3 (ולשם הדיוק, אף זול ב-90 שקל).
יחידות הנעה
לינק אנד קו 02 יציע גם הוא את יחידת ההנעה המוכרת של ג'ילי – הנעה אחורית ומנוע יחיד בהפסק של 272 כ"ס עם האצה ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות.
הסוללה בקיבולת של 66 קוט"ש (נטו) מאפשרת טווח נסיעה של 435-465 ק"מ (בהתאם לרמת הגימור). מטען פנימי 11 קילוואט, טעינת AC האורכת 7 שעות וחצי (0%-100%) וטעינת DC מהירה אפשרית בהספק של 150 קילוואט והיא אורכת 30 דקות (10%-80%). כמו כן ל-02 טכנולוגיית V2L לטעינה והפעלה של מכשירי חשמל חיצוניים (3.3 קילוואט).
רמות גימור
ה-02 ישווק בשתי רמות גימור, כאשר כבר בגרסת הכניסה "פרו" תמצאו רשימה מכובדת הכוללת לוח מחוונים "10.2 ומסך מולטימדיה "15.4 (שיקוף לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי יגיע במסגרת עדכון OTA ברבעון השני של 2025), כונן פנימי 125 מ"ב, מצלמות היקפיות, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, ריפוד עור סינטטי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ועם זיכרונות, גג פנורמי, תא מטען חשמלי, חיישני גשם ואורות, 8 רמקולים וחישוקי "19.
בבטיחות ישנו מערך מקיף הכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת פתיחת דלת, זיהוי תמרורים, אורות גבוהים אוטומטיים, מערכת ניטור נהג ועוד.
רמת הגימור "הלו" מוסיפה על כך שני משטחי טעינה אלחוטית, מערכת שמע "הרמן קרדון" עם 14 רמקולים, תאורת אווירה וסבכה קדמית אקטיבית. בבטיחות היא מצוידת גם בהתרעת תנועה חוצה מלפנים, סיוע בהתחמקות ממכשול ומעבר נתיב אוטומטי. כמו כן לגרסה זו טווח נסיעה של 465 ק"מ (+30 ק"מ לעומת גרסת הכניסה).
לינק & קו 02 – מחירון:
לינק & קו 02 ברמת גימור Pro יעלה 169,900 שקל
לינק & קו 02 ברמת גימור Halo יעלה 176,900 שקל
ללינק & קו 02 אחריות למשך 5 שנים או 150 אלף ק"מ, לסוללה אחריות של 8 שנים או 200 אלף ק"מ ומרווח הטיפולים עומד על כל שנתיים או 40 אלף ק"מ.