הואנקוויש המדוברת התחילה את חייה כאחת מבין שבע יחידות שייצרה אסטון מרטין לצורכי יחסי ציבור. על-פי בית המכירה ״H&H קלאסיקס״ שמארח את המכירה הפומבית, המפרט הספציפי הזה נבחר משום שצבעו הכסוף, בשילוב תא נוסעים אפרפר וקונסולה מרכזית מאלומיניום, עושה כבוד לדגמי העבר של סדרת הסרטים. המכונית הינה חלק מאוסף פרטי של אדם ששמו ופרטיו לא נחשפו לציבור, מה שמסביר את העובדה שלאורך 22 שנותיה היא גמעה רק 37,800 מייל (כ-60,833 ק״מ)
אומנם אביזרים דוגמת כיסא מפלט, טילים ותותחי קליעים המוסלקים בכונסי האוויר לא תמצאו פה, אך תא הנוסעים על-פי התמונות שפרסם בית המכירה, לא הושפע מנזקי הזמן ונשמר היטב במרוצת השנים. דור זה של הואנקוויש אגב, היה האחרון בו מרבית תהליך הייצור נעשה בעבודת יד.
בליבה של הואנקוויש פועם מנוע V12 אטמוספרי בנפח 5.9 ליטר ובהספק של 466 כ״ס, המשודך לתיבה "חצי אוטומטית" עם 6 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.0 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 306 קמ"ש. בדומה ליתר גרסאות הואנקוויש מסדרות הייצור של השנים 2001-2007, מבנה המכונית פותח בשיתוף לוטוס והשלדה עשויה כולה משילוב אלומיניום, סיבי-פחמן וחומרים מרוכבים.
הסרט האמור, זכה בזמנו לביקורות פושרות, מה שאולי מסביר את הסיבה שהואנקוויש של ג'יימס בונד, שתצא למכירה פומבית ב-9 באוקטובר, מוערכת בסכומים של 50 אלף ועד 70 אלף לירות שטרלינג בלבד, שהם קצת פחות מ-334 אלף שקל (לפני מיסים כמובן). לשם השוואה, בעשורים האחרונים נמכרו רכבים אייקונים נוספים מסדרת סרטי ג'יימס בונד במחירים גבוהים בהרבה וביניהם הוואנטג׳ וולנטה V8 משנת 1977 שכיכבה בסרט ״המרגלת שאהבה אותי״ ונמכרה תמורת 1.3 מיליון שקל, וכמובן ה-DB5 המפורסמת משנת 1964 שכיכבה בסרט ״גולדפינגר״ במחיר של כ-12.5 מיליון שקל.