אחרי שלושה דגמים ששיווקה כאן (ה-3 הקטנה, ה-350 המשפחתית וה-550 הגדולה) את הפריצה של MG בישראל צריך לזקוף לג'יפון הקטן ZS או למעשה אפילו לגרסתו החשמלית, זו שגם צוידה במערכות בטיחות מתקדמות והקפיץ את ציון הבטיחות מ-3 ל-5 כוכבים, כשבישראל הוא גם טרם למכירות הסגמנט החשמלי ואפילו החזיק בתואר הרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל ב-2020.
מאז, עברו הרבה מים בירקון, או בעצם הרבה מותגים סינים בנמל, והסגמנט החל לצמוח עוד יותר עם דגמים כמו ג'ילי גאומטרי C ורב המכר הנוכחי BYD אטו 3. ולמרות זאת, את הדור החדש של ה-ZS הציגה MG קודם בגרסתו מונעת מנוע בעירה פנימית, ולמען הדיוק עם הנעה היברידית קלאסית. בשלב זה היצרנית קימצה בנתונים הטכניים ואלו הפרטים שנוכל לספר לכם עליו:
הוא מצויד ביחידת ההנעה ההיברידית של ה-MG3 החדשה, עליה גם נהגנו, העושה שימוש במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר (102 כ"ס) ובשידוך למנוע חשמלי הניזון מסוללה בקיבולת 1.83 קוט"ש, הוא מספק 196 כ"ס מכובדים. ל-100 קמ"ש הוא מגיע בתוך 8.7 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.5 ק"מ לליטר.
העיצוב החיצוני מיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של MG אותה פגשנו ב-3 וגם ב-HS החדש שצפוי להגיע ארצה בתחילת 2025. החזית מחודדת יותר עם פגוש בעל סבכה קדמית רחבה וכן הדגשה לכונסי האוויר שבצדדים, יחידות תאורה מחודדות ואת כל מאפייני ה-SUV המוכרים כמו מגן גחון ומגלש אחורי מדומים, קשתות בתי גלגלים שחורים ומסילות גג, וחישוקי "17 או "18. זאת לצד עיצוב שגרתי יותר מאחור, עם צמד פתחי אגזוז מדומים.
עיצוב הפנים עדכני יותר, עם קווים זוויתיים יותר באזור הדשבורד והקונסולה המרכזית, פתחי מיזוג "משושים", במקום אלו העגולים והמלבניים מהדור הראשון, ההגה בעיצוב חדש וקטום בחלקו התחתון והעליון. ישנו מסך מולטימדיה בגודל "12.3 (לעומת "10.1 בדור היוצא) עם קישוריות לנייד, זאת לצד לוח מחוונים צנוע בגודל "7 וידית ההילוכים אלקטרונית בסגנון מצערת מטוס.
שאר פרטי האבזור כוללים חיישני ומצלמת רוורס, אופציה למצלמות היקפיות, חיישני גשם ותאורה, אופציה למושבים קדמיים מחוממים והגה מחומם. בתחום הבטיחות נמצא את מערך MG Pilot הכולל את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור והתרעת עייפות.
מקבוצת לובינסקי, יבואנית MG בישראל, נמסר כי ה-ZS החדש יגיע לישראל במהלך 2025.