בלנד רובר דואגים לציין כי כל דיפנדר חדש-ישן שייצא מרצפת הייצור, הוא תוצר של מאות שעות עבודה של מהנדסי חטיבת ״קלאסיק״, המשחזרים מהיסוד את שלדת המכונית ויורדים עד לפרטים הקטנים ביותר, כל זאת כדי לנסוך ביטחון בעמידות המכונית לאתגרי השטח המורכבים ביותר.
לרשות הלקוחות אף יעמוד קונפיגורטור ייעודי שיאפשר להם לעצב את הדיפנדר קלאסיק בדיוק על-פי טעמם האישי ולבחור בין מרכב קצר (90) או ארוך (110) עם שבעה מקומות ישיבה, ובין אינספור קומבינציות צביעה ועיצוב שונות לסבכה והגימורים החיצוניים. כך בין היתר, יחידות התאורה המעודכנות כבר מציגות טכנולוגיית LED וגם בחישוקי הגלגלים תוכלו לבחור בין קוטר "16 העשויים ברזל בדומה לגרסאות העבר לבין חישוקים קלים ומעוצבים בקוטר "18.
יחידת ההנעה היא ה-5.0 ליטר V8 האהובה ולוגמת הבנזין של לנד רובר, שהפעם סוחטת הספק של 405 כ״ס ומומנט של 52 קג״מ, ומשודכת לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית של ZF המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים באופן קבוע ובשילוב הילוך כוח. מערכת הבלימה תוגברה גם היא בעזרת דיסקים גדולים (335 מ״מ מלפנים ו-300 מ״מ מאחור) וקליפרים של אלקון, להם מצטרפים מערך מתלים הכולל קפיצי סליל של אייבך, בולמי זעזועים של בילשטיין ומוטות מייצבים קשיחים יותר המרסנים את התנהגות המכונית על דרכים משובשות.
תג המחיר של הדיפנדר קלאסיק מרמז כי אנשי לנד רובר פונים בעיקר לאספנים ולטהרנים, ונקבע על החל מ-190 אלף לירות שטרלינג, קצת יותר מ-915 אלף שקל, לפני מיסים מקומיים ופי שלושה ממחירו של דיפנדר מהדור החדש מעבר לים.