משהו טוב עובר על קאדילק בעת האחרונה. אחרי שהפכה למציאות את החזון האולטרה יוקרתי שלה בדמות ה״סלסטיק״, מכונית סדאן פאסטבק ענקית שנבנית כולה בעבודת יד, ואחרי שרק לפני שבועות אחדים הציגה לעולם את הקונספט ״סוליי״ הפתוחה, קאדילק ממשיכה לעורר את בלוטות החשק של קהל לקוחותיה ולהציב את דגמי הקצה האירופאיים על הכוונת, הליך שהחל לפני 20 שנה עם הצגתה של ה-CTS-V.
הכלה היא ״אופיולנט ולוסיטי״ (Opulent Velocity) או ״מהירות מפוארת״ בתרגום חופשי. כשמה, תפקידה להעניק הצצה כיצד עשוי להיראות עתידה של חטיבת הביצועים V, כאשר טכנולוגיה, יוקרה-עילית וביצועים נפגשים בחבילה חשמלית ואגרסיבית במיוחד.
לקונספט המרהיב הזה מכסה מנוע המשתפל כלפי מטה ויוצר את גריל המגן האייקוני של קאדילק ודלתות פרפר אדירות ממדים, מה שעל-פי אנשי המותג אמור להקל על כניסה ויציאה מהמכונית (ואנחנו מאמינים שהסגירה חשמלית, אז אל דאגה). חתימת אור קריסטלית ובוהקת תוכלו למצוא מלפנים ומאחור אבל גם בתוך תא הנוסעים שמציג עיצוב מינימליסטי ונקי לגמרי מכפתורים בעיצוב ״קל וצף״, אשר עוטף את היושבים בו בחוויה אור קולית עם תצוגה עילית ומסך על גלגל ההגה.
מרכב הקופה מאפשר סידור ישיבה 2+2, העיטורים השונים מודפסים באמצעות מדפסת תלת ממד, המושבים עשויים מסיבי פשתן ומתחתם שכבה של פתיתי פנינים כסופות כשכל תא הנוסעים בגוון כחול סלין.
אנשי קאדילק רצו לייצר שתי חוויות משתמש מובחנות, הנשלטות על-ידי מתג פיזי בקונסולה המרכזית. העברתו למצב הראשון תעיר לחיים יכולת נהיגה אוטונומית ברמה 4 ותאפשר למכונית שליטה מלאה על אופי הנסיעה. במצב בו הנהג ירצה להשיב את השליטה לידיים שלו, תרתי משמע, הוא יעביר את המתג אל מצב ביצועים, אשר מחזיר את ההגה והדוושות אל מקומן הטבעי.
לגבי מערכת ההנעה - בקאדילק לא חשפו פרטים בנושא. יתרה מכך, היא מכנה את הקונספט ״מחקר עיצובי״ בלבד, וככזה הוא אינו מיועד לייצור בזמן הקרוב. למרות זאת, המותג מצהיר כי אלמנטים רבים מדגם זה יזלגו אל רכבי הספורט החשמליים העתידיים כבר בעשור הקרוב.