הדור השני של מזראטי גראן טוריסמו הוצג כבר באוקטובר 2022, מעל ל-15 שנים מאז הוצג הדור הראשון, ובדומה לו, לאחר כשנה וחצי מוצגת גרסתו הפתוחה, הלוא היא הגראן קבריו. מסמלת, יבואנית מזראטי בישראל, טרם נמסר מועד ההגעה של הגראנקבריו.
לעומת הקופה, הקבריו תשווק תחילה בגרסת ה"טרופאו" הבכירה יותר, ולה יחידת הנעה זהה בעלת מנוע בנפח 3.0 ליטר, 6 צילינדרים, כפול מגדשים (קיים גם בגרקאלה למשל ואפילו ב-MC20) המספק במקרה שלה 542 כ"ס (8 כ"ס פחות מהקופה). המנוע משודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה אחורית. אגב, במזראטי לא הזכירו גרסת "פולגורה" (Flogore, ברק באיטלית) חשמלית, אך מאחר ומדובר באותה הפלטפורמה, יתכן ובעתיד נפגוש גם בקבריולה חשמלית.
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.6 שניות, רק עשירית שנייה איטי יותר מהקופה, הודות לתוספת משקל נמוכה יחסית של 100 ק"ג לעומת הקופה, ומשקל נקי של 1,895 ק"ג. המהירות המרבית מגיעה עד 316 קמ"ש, 4 קמ"ש פחות מהאחות הסגורה, אך אנחנו בטוחים שלא תשימו לב לכך.
עוד נמצא כאן מפרט טכני דומה לקופה, כגון דיפרנציאל אחור מוגבל החלקה, מתלים אדפטיביים, חישוקי "20 מלפנים עם צמיגי 265/30 ו-"21 מאחור עם צמיגי 295/30, בלמי ברמבו בקוטר 380 מ"מ מלפנים עם קליפר 6 בוכנות ו-350 מ"מ מאחור עם קליפר 4 בוכנות. בורר מצבי הנהיגה על גלגל ההגה כולל מצבי נוחות, GT, ספורט (במצב זה גם ניתן לבצע "בקרת שיגור") ומצב ומסלול ("קורסה") בו גם ניתן לקבוע את מידת התערבות בקרת האחיזה ובקרת המומנט הוקטורית, כמו כן ישנה אפשרות לכבות את כל בקרות השליטה האלקטרוניות.
בדומה לדור הקודם, הגג עשוי בד לטובת שמירה על המשקל ונפח קיפול קטן יותר מגגות מתכת למשל, כך שתא המטען הצנוע ממילא בנפח 172 ליטר מוותר רק על 41 ליטר עבור גג הבד. הגג עצמו מתקפל בתוך 14 שניות עד למהירות של 50 קמ"ש. הנוסעים יהנו בחורף מ"צעיף חום" הקיים בכל ארבעת המושבים (ובשלוש דרגות חימום), מערכת שמע של Sonus Faber עם 13 או 16 רמקולים, מסך מולטימדיה "12.3 עם קישוריות אלחוטיות לנייד, תחתיו מסך נוסף "8.8 לתפעול בקרת האקלים למשל, לוח מחוונים דיגיטלי "12.2, אופציה לתצוגה עילית וכן גם מערכות בטיחות מתקדמות.