את כפתור "בוסט" מחליף מצב "תקיפה" שמוסיף כ-163 כ"ס (120 קילוואט, 50 קילוואט יותר מהטורבו S) למשך 10 שניות, מה שמאפשר לספורט-סדאן החשמלית להגיע להספק משולב של מעל ל-1,100 כ"ס ו-136.6 קג"מ. בפורשה מציינים כי כדי להקל על השימוש בזמן נהיגת מסלול, ניתן להפעיל מצב זה גם באמצעות לחיצה על המנוף הימני שמאחורי ההגה. מצב "תקיפה" ב-Weissach גם מחדד את כלל המערכות לטובת אחיזה והביצועים המקסימליים ביותר.
בנוסף לכל השדרוגים הטכנולוגיים ביחידת ההנעה, בדגם ה-GT השתמשו פורשה בחומרים קלים ושיפורי אווירודינמיות שונים מה שיצר הפחתת משקל של עד 75 ק"ג בהשוואה לטורבו S וסייע לקזז עוד עשירית שנייה בההאצה ל-100 קמ"ש שעומדת כעת על 2.3 שניות, ועשירית שנייה נוספת עם חבילת Weissach שעוצרת את השעון על 2.2 שניות בלבד. ל-200 קמ"ש אגב, תגיע הטייקן טורבו GT ב-6.6 שניות או ב-6.4 עם חבילת Weissach שגם זוכה למהירות מירבית של 305 קמ"ש לעומת 290 קמ"ש.
חבילת ה-Weissach מבצעת דיאטה נוספת של כ-70 ק"ג, מאחר ובפורשה הסירו כל פריט שאינו רלוונטי למסלול, כמו למשל את המושבים האחוריים, שבמקומם ישנו תא אחסון עשוי קרבון, מערכת השמע בסיסית יותר כדי לחסוך במשקלם של כמה רמקולים, כמו גם השטיחונים ופחות חומרי בידוד, פתח טעינה אחד בצד הנוסע (לעומת שניים) שנפתח ידנית כדי לחסוך את משקלו של המנוע החשמלי ואפילו הסירו את השעון האנאלוגי של חבילת ה"ספורט כרונו".
במסלול הלגונה סקה שבקליפורניה, שברה הפורשה טייקן Weissach את שיא ההקפה למכונית חשמלית סדרתית כשמאחורי ההגה נהג מחלקת הפיתוח, לארס קרן, שעצר את השעון על דקה אחת, 27 שניות ו-87 מאיות השנייה. בפורשה גם מתגאים שדגם טרום ייצור הצליח להקיף את הנורבורגרינג ב-7 דקות, 7 שניות ו-55 מאיות השנייה, מה שהופך את הטייקן GT למכונית הסדאן 4 דלתות המהירה ביותר בגיהנום הירוק.
מה עוד יש לטייקן טורבו GT להציע – מתלי אוויר כמובן, ספויילר אחורי אדפטיבי או אחד גדול וקבוע ב-Weissach שמספק 220 ק"ג של כוח הצמדה, יש גם בלמים קרמיים עם קליפרים זהובים ששוכנים בתוך חישוקי "21, בפנים נמצא מושבי באקט ספורטיביים וקלים, ואם תרצו תוכלו להחליפם במושבי ספורט עם כוונון חשמלי וללא עלות, ההגה מצופה אלקנטרה עם סימון מרכוז. ומאחר והתעניינתם, נספר שסוללת ה-105 קוט"ש, מאפשרת טווח נסיעה של עד 555 ק"מ. אתם יודעים, שיהיה למזל.