בזמן צפיית השיא באירוע הספורט החשוב בארה"ב - פרסומת נגד אנטישמיות: הקרן למאבק באנטישמיות של רוברט קראפט, הבעלים היהודי והמיליארדר של ניו אינגלנד פטריוטס וזוכה פרס בראשית, הודיעה כי רכשה 30 שניות שידור במהלך הפסקת הפרסומות של המשחק שייערך הלילה (1:30) בין האלופה קנזס סיטי צ'יפס לסן פרנסיסקו פורטי ניינרנס. קמפיין ישראלי למען החטופים בעזה עלה במהלך סוף השבוע לקראת המשחק וכולל תשדירים ושלטי חוצות.
קראפט החליט לרכוש את זמן השידור היקר ביותר בטלוויזיה האמריקנית, בעלות של כ-7 מיליון דולר, בעקבות העלייה בכמות הדיווחים בעולם על אנטישמיות מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", וזו הפעם הראשונה אי פעם שפרסומת סופרבול תתמקד באנטישמיות.
הפרסומת תציג את ד"ר קלרנס ג'ונס, שסייע למרטין לותר קינג לכתוב את נאום "יש לי חלום" המפורסם בשנת 1963. "מה שאנחנו הולכים לעשות ביחד אחרי הפרסומת הזו, הוא לבנות גשרים כדי לקבל יותר אהבה ולהכניע את השנאה שמתרחשת כעת. לתת לאנשים מכל הרקעים ומכל הצבעים, מכל המינים ומכל הדתות, להסתכל על הדברים החיוביים בחיים", אמר קראפט.
קראפט הקים את הארגון בשנת 2019 כדי להתמודד עם השנאה המוגברת איתם מתמודד העם היהודי ברחבי המדינה. בשלושת החודשים האחרונים, מספר החיפושים בגוגל אחר הביטוי "להרוג יהודים" גדל ב-1,800 אחוז, לפי הקרן. "זה לא טוב לאמריקה. זה מתחיל ככה, אבל כל אסייתי, שחור, LGBTQ+, אתה שם את זה, זו רק ההתחלה. אני מקווה שהקמפיין שלנו יכול לעזור לעצור את זה", אמר קראפט ל-WBZ-TV במרץ 2023.
מארגון "הקרן למאבק באנטישמיות" נמסר לקראת הפרסומת שתשודר בסופרבול כי "לקרן למאבק באנטישמיות יש משימה פשוטה: לעודד אמריקאים לעמוד מול כל צורות השנאה המבוססות על דת, גזע, מגדר, רקע או כל דבר אחר שעושה אותנו שונים זה מזה באופן מהותי. השנאה בכל הצורות נמצאת במגמת עלייה. זה צורם לראות את זה בימינו".
לקראת המשחק הגדול העלה מערך ההסברה הלאומי קמפיין בארה"ב להעלאת המודעות לשחרור החטופים הישראלים המוחזקים על ידי חמאס בעזה הכולל שלטי חוצות וסרטונים. לפי ההודעה הרשמית, הסרטונים ישודרו למנויי שירות "פראמונט" בטלוויזיות החכמות. באחד הסרטונים חלה טעות מביכה, כשבמקום לכתוב "ISRAELI" נכתב "ISRELI".