בתחילת השנה עבר רכב הפנאי היוקרתי, מרצדס GLE וגרסת הקופה שלו, מתיחת פנים עם עדכון קל לעיצוב החיצוני – פגושים מעודכנים, תאורת יום עדכנית בפנסים הקדמיים וחתימת תאורה חדשה בפנסים האחוריים, הגה בעיצוב חדש ושיפורים למערכת המולטימדיה. העדכון החשוב בזמנו נגע לתוספת מערכת מיקרו-היברידית לטובת צמצום צריכת הדלק ושיפור קל בביצועים.
כעת, מרצדס מעדכנת את יחידת ההנעה של הגרסה הספורטיבית AMG GLE 53 והופכת אותה למעשה ליחידת הנעה היברידית-נטענת. ה-GLE 53 העדכני קיבל תוספת מנוע חשמלי וסוללת 31.2 קוט"ש, בדומה לגרסאות הפלאג-אין הרגילות, ויציע טווח נסיעה חשמלי של 80-86 ק"מ (82-87 ק"מ בקופה). ל-GLE אפשרות טעינה מהירה בקצב 60 קילוואט ןמ-10% ל-80% תמתינו 20 דקות.
אך בדומה לדגמי AMG אחרים, המהות אינה החיסכון בדלק, אלא הביצועים. אל מנוע ששת הצילינדרים המוגדש מצטרף מנוע חשמלי בהספק של כ-136 כ"ס (100 קילוואט) המאפשר נסיעה חשמלית עד למהירות של 140 קמ"ש. ההספק המשולב עומד על 544 כ"ס, תוספת של 87 כ"ס וקיזוז של 3 עשיריות השנייה בהאצה ל-100 קמ"ש שעומדת כעת על 4.7 שניות (גם בגרסת הקופה).
מערכת המתלים והבולמים תוכננה מחדש בהתאם לתוספת משקל הסוללה השוכנת בחלקו האחורי של הרכב, כמו גם מכלולי ההיגוי, ההנעה הכפולה ומצבי הנהיגה השונים, שהותאמו בצורה טובה לשילוב ההנעה החשמלית.