חובבי הדגם היפני הקלאסי של הונדה, קיבלו לטלפון שלהם בשבוע האחרון כמה ציוצים והודעות אודות האפשרות שהונדה מתכוונים להחזיר את הפרלוד לקווי הייצור אחרי הפסקה ארוכה של מלעלה מ-20 שנה או ליתר דיוק מאז 2001. המכונית הנפלאה הזאת החלה את דרכה ב-1979 כדגם קופה עם שתי דלתות ולאורך השנים היא עברה לא פחות מחמישה גלגולים ועבור מכוניות יפניות זה נחשב לתהליך מאוד מיוחד. נהגים צעירים חובבי נהיגה חלמו על המכונית הזאת ומי שהיה יכול לממן את הגרסה עם ההיגוי לכל ארבעת הגלגלים, היה מאושר עד השמיים לנהוג בה ולהפגין ביצועים נאים למדי.
מגזין הרכב הנחשב Car and Driver בחר במכונית לאחת מעשר הטובות ביותר לא פחות מעשר פעמים ובעיקר בין השנים 1984 ל-1986 וגם בין השנים 1992 עד 1998, קצת לפני שהיא נעלמה מהנוף של כולנו. עכשיו, הונדה הציגו את הדגם מחדש במסגרת תערוכת הרכב והתחבורה של יפן אלא שהוא הגיע בתצורה חשמלית. מנכ"ל הונדה, טושיהירו מיבה, אמר במעמד החשיפה שלו כי אכן מדובר בקונספט אבל מאחר והונדה מזוהה עם נהיגה ספורטיבית וחווית נהיגה מרגשת לנהגים שלה, היא תמצא את הדרך להישאר כזאת גם בגרסה חשמלית ואין כמו הפרלוד לחזור ולעשות את זה.
היצרן היפני לא שחרר פרטים אודות המפרט של המכונית וכמובן גם לא על נתוני הביצועים שלה, אבל מדברי המנכ"ל ניתן להבין כי מדובר בדגם שנמצא במצב קרוב מאוד לייצור סדרתי והונדה הביאו אותו לתערוכה כבלון ניסוי בכדי לחוש את תגובת הקהל והתקשורת רגע לפני שהם עצמם מקבלים את ההחלטות על המשך הדרך שלו. הונדה היא בין היצרנים הגדולים האחרונים ביפן שנכנסים לטכנולוגיה החשמלית המלאה אבל התכנית שלהם מדברת על מהפכה חשמלית למכוניות משפחתיות וקרוסאובר שתגיע בשנים הקרובות לארה"ב וגם לאירופה על מנת שיוכלו להיות תחרותיים מול טויוטה וניסאן, מה שלא היה בכלל בעשר השנים האחרונות לפחות.