מותג הונגצ'י הסיני נחת בישראל בתחילת הרבעון השני של 2022 עם דגם ה-e-HS9 במחיר כניסה של 459 אלף שקל ועד 499 אלף שקל לגרסת ה"אקסקלוסיב" הבכירה. מאז מכר המותג 170 יחידות. מחירון הדגם עודכן עם הגעת גרסת הטווח המוגדל ולעומת זה של ינואר 2023 הוא משקף הוזלה משמעותית של 30 עד 60 אלף שקל, וכעת מחיר הכניסה עומד על 369 אלף שקל ועד 499 אלף שקל לגרסת הטווח המוגדל שהצטרפה להיצע, בדומה לזו הקודמת. כנראה שהשוק הישראלי עוד לא בשל לשלם מעל חצי מיליון שקל לרכב תוצרת סין.
בתחילת דרכו בישראל צויד ה-e-HS9 בסוללת 84 קוט"ש בגרסת הכניסה, עם טווח נסיעה של 380 ק"מ או עם סוללת 99 קוט"ש בגרסת הביניים והבכירה, בעלות טווח נסיעה של 441 ק"מ. כעת מוסיפה היבואנית גם גרסת טווח מוגדל, בעלת סוללת 120 קוט"ש, גדולה אף מזו של מרצדס EQS-SUV, המספקת טווח של 515 ק"מ. זמן הטעינה (20%-80%) של הסוללה הגדולה עומד על 5.5 שעות בעמדת AC וכ-40 דקות בעמדת DC מהירה.
גרסת הטווח המוגדל תשווק ברמת הגימור "אקסקלוסיב" הבכירה ובתוספת של 50 אלף שקלים מזו הרגילה, האבזור עשיר מאוד ובכל זאת יש כמה הבדלים קלים הנוגעים לגודל החישוקים ("22 לעומת "21), מבשם אלקטרוני ומערכת שמע בעלת 16 רמקולים. יחידת ההנעה נותרה זהה, עם הנעה כפולה, הספק של 551 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות.
הונגצ'י e-HS9 – מחירון:
הונגצ'י e-HS9 "פרימיום" (435 כ"ס, סוללת 84 קוט"ש) יעלה 369,000 שקל (הוזלה של 30 אלף שקל)
הונגצ'י e-HS9 "לאקשרי" (551 כ"ס, סוללת 99 קוט"ש) יעלה 399,000 שקל (הוזלה של 60 אלף שקל)
הונגצ'י e-HS9 "אקסקלוסיב" (551 כ"ס, סוללת 99 קוט"ש) יעלה 449,000 שקל (הוזלה של 50 אלף שקל)
הונגצ'י e-HS9 "אקסקלוסיב" LR (551 כ"ס, סוללת 120 קוט"ש) יעלה 499,000 שקל (גרסה חדשה)