לסאנגיונג מעולם היו שנים רגועות. למעט רקסטון, רכב ה-4X4 המוצלח והמנוסה, אף לא אחד מהדגמים של החברה הפך לכוכב מכירות - והחובות עלו במידה ניכרת. בתחילת השנה, נדמה היה כי חברת אדיסון מוטורס הדרום קוריאנית זורקת לה גלגל הצלה אבל העסקה לא יצאה לפועל. לבסוף, כמה חודשים לאחר מכן, קבוצת KG (חברת כימיקלים ופלדה דרום קוריאנית) נתנה יד לעזרה, והנה SsangYong מדווחת כי שילמה את חובותיה הודות לרכישה על ידי KG Group.
לפי אנשים המקורבים אל המותג, מעריצי סאנגיונג (יש כאלו) רשאים להסתכל אל העתיד בבטחון גבוה. והעתיד הזה כמה לא מפתיע כרוך סביב מערכות הינע חשמליות, כפי שהתברר בקיץ שעבר. בין היתר, חשפה סאנגיונג את הטורס, רכב כביש שטח שמתברג בין הקורנדו לרקסטון. תהיה גם גרסה חשמלית של הטורס, שתהיה זמינה באירופה כבר בשנה הבאה ואולי משם נראה התעוררות מחודשת של סאנגיונג גם בישראל. טורס הוא הדגם השני החשמלי בהיצע, לצד Korando e-Motion (למעשה רכב קיים על פלטפורמה קודמת שהולבשה עליו מערכת חשמלית).
מאחורי הקלעים, סאנגיונג עובדים על רכב כביש שטח שלישי, שעשוי להחליף בסופו של דבר את הקורנדו. שרטוטים שלו הופצו בתחילת השנה ולפי סאנגיונג הוא נקרא כעת X200. בחברה מציינים שרוב תשומת הלב מוקדשת כמובן למכוניות חשמלית, ויש סיכוי יותר מסביר שכמעט כל הדגמים יפותחו בסיועה של חברת BYD הסינית שתורמת לה את סוללות ה-בלייד המתקדמות שמפחיתות את עלויות הייצור בחדות, וגם מספקות טווח נסיעה שימושי.
ראיה לכך שסאנגיונג כאן כדי להשאר טמונה גם בנתונים האחרונים שפורסמו בקוריאה. אנשי סאנגיונג מסרו ביום שלישי שהמכירות שלה כמעט שולשו בחודש שעבר לעומת שנה קודם לכן, בזכות ביקוש מוגבר בדרום קוריאה וגם ומחוצה לה. החברה מכרה 13,156 כלי רכב באוקטובר, זינוק תלול מ-4,749 יחידות שנה קודם לכן למרות מחסור עולמי ממושך בשבבים ומוליכים, כך דווחה ביום שישי.
המכירות המקומיות של רכבי סאנגיונג יותר מהכפילו ל-7,850 יחידות בחודש שעבר לעומת 3,279 בתקופה המקבילה אשתקד, בעוד שהיצוא גדל יותר מפי שלושה ל-5,306 יחידות מ-1,470 במהלך אותה תקופה. מינואר עד אוקטובר, המכירות טיפסו ב-40% ל-93,344 מכוניות לעומת 66,603 יחידות לפני שנה. סגל הדגמים המלא של SsangYong מאוד מתומצת כרגע: SUV קטנים וגדולים, החל בג'יפון טיבולי, קורנדו הבינוני וכאמור רקסטון.
סאנגיונג מיוצגת בישראל על ידי טלקאר. כיום משווקת החברה את הרקסטון שמתחיל ב-253 אלף שקלים ואת הקורנדו המעודכן שמתחיל ב-155 אלף שקלים. בשנתיים האחרונות נמכרו בארץ כ-800 רכבי סאנגיונג.