חברת הגיימינג הישראלית Edge Gaming מכריזה היום על גיוס סבב A בסך 30 מיליון דולר שהובל על ידי Corner Ventures יחד עם משקיעים קיימים כגון Playtika אשר הובילה את סבב הסיד של החברה (10 מיליון דולר), Stardom Ventures ו - AnD ventures.
״הקמנו את Edge מתוך מטרה לאפשר יצירת קשרים עמוקים בין גיימרים. במקום רק לצפות מהצד, אדג׳רים (משתמשים בפלטפורמה של Edge) יכולים להיכנס לתוכן של אחרים, לשחק ולשלוט בו ובכך להיות שותפים לחוויה הייחודית של אותם יוצרי התוכן.״ אומר אסף גזית, מייסד - שותף ומנכ״ל ב Edge. ''אנחנו חיים בעידן שבו צריכת התוכן היא מהירה ומיידית ולכן חברות המשחקים מוכרחות לספק תוכן חדש בתדירות גבוהה הגוזלת מהן משאבים רבים. חברות המשחקים, השותפות שלנו, יהנו לראשונה מזרימה אינסופית של תוכן שחיק שיגביר את רמת המעורבות ושימור השחקנים שלהם״.
Yesterday was a proud day to be an Edger
— Edge (@edgegaming_gg) July 12, 2022
$30M raised in round A
This is a HUGE vote in confidence and we cant wait to bring Edge to the main stage and show people what the platform can do! https://t.co/IZ4XK6Jf9G
״Edge מרחיבה את תעשיית הגיימינג בכך שהיא מאפשרת לראשונה לגיימרים עצמם ליצור תוכן שחיק, בדרך קלה, מהירה ובלחיצת כפתור, ממש כמו העלאה של סרטון וידאו קצר לסושיאל מדיה״, אומר מרווין טיין, מייסד ושותף ב- Corner Ventures, ״אנחנו מתרגשים להצטרף לEdge בשלב חשוב זה של החברה ומצפים לקחת חלק במשימה להפוך רגעים מתוך משחק, שעד היום יכולנו רק לצפות בהם, לקטעי משחק קצרים שניתן לשחק בהם.״
Edge מתמקדת כעת בבניית תשתיות והרחבת שותפויות עם חברות משחקים וכן בצמיחה ושיפור פיצ׳רים ושירותים במוצר עבור המשתמשים והשותפים בפלטפורמה. נתוני השימוש הנוכחיים מעידים על הפוטנציאל הרב הגלום בה: זמן שימוש יומי של מעל 60 דק׳ למשתמש ומאות פעמים שמשתמש יחיד משחק בממוצע ביחידת תוכן אחת.
Edge היא פלטפורמת תוכן המאפשרת לגיימרים לשחק בפוסטים שהם רואים. הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה Edge מאפשרת לכל אחד לערוך את רגעי השיא שלו במשחק ולהפוך אותם, בלחיצת כפתור, למשחקון קצר העומד בפני עצמו; יחידת תוכן הנקראת - Playable. את יחידות התוכן הללו ניתן לשתף באופן מיידי על מנת שגיימרים אחרים יוכלו לשחק ולייצר נרטיב ותוצאות שונות.
החברה הוקמה ביוני 2021 על ידי האחים אסף ועמרי גזית וגייסה עד כה סכום של 42 מיליון דולר. לחברה, הממוקמת בת״א, עם סניפים בניו יורק ובלוס אנג׳לס, יש כיום כ-35 עובדים והיא צפויה להתרחב ולגדול בעשרות עובדים בשנה הקרובה.
Check out our new logo representing the new media content we've developed - Edge's 'playable'.
— Edge (@edgegaming_gg) July 7, 2022
What used to be the ▶️ (play icon), representing video content you can only watch, now is the ‘playable’ icon (our logo) which represents game content you can now create, watch & play. pic.twitter.com/gXp7UTqSFF