Finest קבוצת ה-eSports הישראלית, תקיים טורניר Valorant בו תארח שלוש קבוצות מהמובילות באירופה, במה שיהיה אירוע ראשון מסוגו בישראל. ענף הגיימינג בכלל וה-eSports בפרט נמצאים בצמיחה מתמדת עם מיליוני צופים ברחבי העולם ולאט לאט מקבעים את מעמדם כענפי ספורט מובילים. מגמה זו כאמור באה לידי ביטוי גם בקיומם של טורנירים יוקרתיים כמו זה, כאשר אלה זוכים לתהודה משמעותית.
בטורניר ישתתפו ארבע קבוצות: Navi הקזחית, Movistar Riders הספרדית, Alliance השבדית וכאמור פיינסט הישראלית. התחרות תעבוד בשיטת הדחה כפולה בפורמט של הטוב משלוש מפות, משמע כל קבוצה תשחק לפחות שני משחקים בתחרות. בסה"כ יהיו בתחרות שישה משחקים עד להשלמתה, מינימום 12 מפות ומקסימום 18 מפות. הפרסים בתחרות יעמדו על $5,000.
התחרות תתקיים בתאריכים 9-10 לנובמבר, כשבכל יום השידור יתחיל בשעה 14:00 שעון ישראל, ובמהלכו ישוחקו שלושה משחקים שונים. התחרות תשודר בעברית ובאנגלית - שידור בעברית בערוץ היוטיוב הרשמי של פיינסט עם 2 שדרנים מקצועיים, ושידור באנגלית בערוץ חדש וייעודי.
Introducing the 2021 Finest Valorant Invitational!
— Team Finest (@Finest_IL) November 4, 2021
Two days of non-stop VALORANT action featuring @natusvincere, @theAllianceGG, @Movistar_Riders, and Finest!
Global broadcast and $5000 prize pool!
Get ready, the battle begins at 09.11 ️#Finest_Invitational pic.twitter.com/x9Kv4KUhuN
"אנחנו מאוד נרגשים מהפרוייקט הראשון מסוגו בישראל, טורניר מוזמנים בלבד שכולל ארגוני אי-ספורט מהגדולים בעולם, תודה לשותפים המדהימים שלנו LogitechG ו-BUFF שעזרו לנו להרים את הטורניר".
מוסר רוביק מילקיס, מנכ"ל ומייסד פיינסט, "שיפור מערך השידורים החיים שלנו הוא חלק אינטגרלי מסדר העדיפויות שלנו לשנת 2022. אנחנו נרגשים לשמור על המומנטום שלנו כארגון המוביל בישראל וטורניר מהסוג הזה רק מראה שאנחנו לא עוצרים לרגע ומכוונים לרמה הגלובלית. המעריצים יכולים לצפות לחוויה חיה אמיתית מבית פיינסט מלאת בידור שלא דומה לשום דבר אחר שאנחנו מכירים בישראל".
פיינסט היא קבוצת ה-eSports בישראל. במסגרתה משחקות חמש קבוצות בארבעה כותרי משחק שונים: פיפ״א, פורטנייט, ואלורנט ו- CS:GO. בנוסף, בשורות הארגון משחקת קבוצת ה-eSports נשים הראשונה בארץ במשחק הפופולרי ואלורנט. הארגון הוקם ב-2019 על ידי המנכ״ל רוביק מילקיס, כאשר מעט לאחר מכן הצטרף סמנכ״ל השיווק יותם נחשון.
השניים, שמגיעים מרקע עשיר בעולם הגיימינג, גייסו ב-2020 השקעה ראשונה בשיעור של שני מיליון ש״ח מקבוצת ההשקעות במדיה ובבידור רדארזירו (RadarZero ), שהפכה לבעלים בפועל של הארגון. במהלך השנה הכריזה החברה כי הזמר סטטיק הצטרף לשורותיה כשגריר מותג, לאחר שגם השקיע מאות אלפי שקלים בקבוצה, אך אל תפתחו ציפיות, סטטיק לא אמור לקחת חלק בטורניר. בינתיים.