שני מצבי המשחקי ישוחררו בשנה הבאה עם אישור כי מצב העריכה יגיע כחצי שנה אחרי יציאת המשחק.
Join members of the #HaloInfinite team for a discussion on key takeaways from the recent Multiplayer Technical Preview, updates on the game’s overall development, and what to expect at launch.
— Halo (@Halo) August 20, 2021
▶️ https://t.co/BZutrb08Cb pic.twitter.com/HLGgI7nH0g
ראש הקריאייטיב של 343, ג'וזף סטאטן אישר במהלך סרטון עדכון על המשחק ששוחר ביום שישי. ג'וזף הוסיף כי החברה עכשיו מכוונת כי מצב שיתוף הפעולה ישוחרר בתחילת העונה השנייה של המשחק, האמורה להתחיל כשלושה חודשים אחרי יציאה המשחק, ומצב עריכת המפות שישוחרר בתחילת העונה השלישית ,כאמור תשוחרר חצי שנה אחרי.סטאטן עוד אישר כי מצב הספליט-סקרין (מסך חצוי) למצב האונליין ידחה עד אחרי שחרור גרסת Halo למחשב האישי עקב בעיות טכניות.
"לכולם בסטודיו הייתה את אותה מחשב, שהיא 'מה העדיפות הראשונה שלנו?', ובכן העדיפות הראשונה שלנו היא לוודא שהמשחק יוצא באיכות המתאימה על כל הפלטפורמות לפני שאנחנו משחררים אותו לציבור, וכשהסתכלנו על שני מצבי המשחק הללו, הגענו להחלטה שהם פשוט לא מוכנים. אנחנו מתכוונים להשאיר שני מצבים אלו בתנור עוד קצת זמן, וכשהיו מוכנים, נשחרר אותם כחלק ממפת הדרכים של העונות במשחק".
בנוסף להצהרה זו, סטאטן עוד חשף כי החברה רצתה לדחות את השקת המשחק שוב כדי להכיל את מצבי המשחק אך החליטו לבסוף כי המצב הקמפיין היחידי ומצב האונליין מספיק חזקים כדי להכיל את ההשקה המצופה למשחק.
"דיברנו על דחיית השקת המשחק אבל הגענו למסקנה ש-Halo Infinite הוא כבר יותר מרק משחק, אלא מערכת מקוונת שלמה, כך שהוא אף לא באמת יהיה מוכן, זה הולך להתקדם ולהתפתח מעונה לעונה."
אחרי דחייה ארוחה במיוחד, Halo Infinite אמור לצאת לקראת סוף השנה, כנראה באזור החגים של דצמבר-ינואר. מצב המולטיפלייר של המשחק יהיה ללא תשלום בזמן שמצב העלילה יהיה תחת אקס בוקס גיים פאס ופלטפורמת סטים.