עונת 2024/25 בליגת העל בכדורסל יצאה השבוע לדרך ובתוך כל המצב הביטחוני המורכב הקבוצות והאוהדים מחפשים אוויר לנשימה. הקהל הרחב של הכדורסל הישראלי, הלב הפועם של הליגה, רכש אלפי מנויים והוא יצבע את האולמות השונים בשלל צבעים. כמה מנויים מכרה כל קבוצה? בואו נבדוק.
קודם כל, יש לומר - העובדה שהקבוצות הגדולות לא מארחות משחקים במסגרת אירופאית בישראל משחקת תפקיד משמעותי בנתונים הבאים. כידוע, מדובר במקור הכנסה משמעותי עבור המועדונים, וכמובן ככלי שמשקף את שביעות הרצון של הקהל מהתנהלות המועדון, והאמון שלהם לקראת העונה הבאה. יצאנו לבדוק איפה עומדת כל קבוצה בנושא מכירת המנויים שלה. הנתונים לפניכם >>
מכבי תל אביב - 9,200. לא סולד אאוט, בשנה שעברה נמכרו כל ה-10,000.
הפועל ירושלים - 3,700. ירידה של כ-10% מהעונה שעברה, ירידה פחות חמורה ממה שחשבו במועדון, בשל מצב הרוח הכללי והיעדר אירופה. בשגרה רגילה בי-ם מעריכים שלפחות 5,000 מנויים היו נמכרים.
הפועל תל אביב - 3,100 (4,400 ברשימת המתנה למנויים בהיכל, על פי המועדון)
הפועל חולון - 2,400 (עלייה של כ-30% ביחס העונה שעברה)
הפועל גלבוע/גליל - 700
עירוני נס ציונה - 550
מכבי רמת גן - 500
הפועל חיפה - 500
אליצור נתניה - 500
בני הרצליה - 450
הפועל באר שבע - 400
קריית אתא - 270
הפועל גליל עליון - לא בבית שלה, לא מוכרת מנויים
הפועל עפולה טרם התחילה את מכירת המנויים