הבריטים לא סיימו לנגב את הדמעות מהכרזת הנישואין של הנסיך וויליאם וארוסתו קייט, ועכשיו הם נוהרים לחנויות. דיוקנם של בני הזוג מתנוסס על מוצרים שונים ומגוונים, והבריטים לא החמיצו הזדמנות לאחוז במזכרת של הזוג המלכותי.
התקדים למינוף נישואים מלכותיים בשביל קידום מכירות נקבע כבר בשנת 1981, בחתונתם של הנסיך צ'ארלס ודיאנה. במקרה ההוא, חלק מהמוצרים הצליחו לשרוד לפרק זמן ארוך בהרבה מהנישואים עצמם.
החתונה המלכותית בבריטניה - סיקור מיוחד
כשצ'ארלס ודיאנה נישאו, עשו היצרנים שימוש קומי ולעגו למראהו של הנסיך צ'ארלס, ובעיקר לאוזניו הגדולות, בהן השתמשו כידית למגוון ספלים. אולם עכשיו, מדובר בזוג צעיר ונאה, כשפניהם מספיקים כדי למכור מוצרים - ללא צורך בשימוש קומי כלשהו. עכשיו נשאלת השאלה: אילו מוצרים לפרסם תחת דמותם הנעימה של הזוג המלכותי החדש.
התשובה לשאלה הזו היא פשוטה: כל מוצר שעולה בראשם של היצרנים. החיוכים המלכותיים של השניים כבר הודפסו על חולצות, ספלים, צלחות, כדורים, כרטיסי ברכה, צעצועים, כובעים, דגל הממלכה ועוד אינספור פריטים. האספנים, מן הסתם, כבר נוהרים לקנות כל מוצר הנושא את דמותם של השניים.
למרות מסע הקניות של הבריטים, הספקולציות כבר באוויר. מה יהיה על המוצרים החדשים אם הנישואים האלה לא יעלו יפה, שואלים עצמם הבריטים. כנראה שבמקרה הזה יפגשו קייט ווויליאם בארגז הגרוטאות את הנסיך צ'ארלס, את הדוכסית פרגי, ואת שאר בני משפחת המלוכה.