מתי בפעם האחרונה פתחתם קופסת מזון שנקנתה בסופרמרקט והזדעזעתם מהתכולה שלה? דבר כזה קרה ל-ר', שנהנית יחד עם משפחתה ממזונות רבים בשילוב רסק עגבניות.
"אנחנו קונים בדרך כלל את המוצרים האלה, גם של חברת פרי-ניר, אבל כשפתחנו את קופסת רסק העגבניות בשבת שעברה גילינו לתדהמתנו עובש מפלצתי", סיפרה ר' לחדשות 2 באינטרנט. "משהו שלא סביר שנראה במוצר מזון. זה מעבר לריקבון - זה פטריות עד לסף המיכל".
תפוגת מיכל רסק העגבניות אמורה להסתיים רק במאי 2010, על פי הכתוב על האריזה. ר' מספרת שבני המשפחה כעסו מאוד. "אין לנו שום עניין במוצר אחר או חליפי", אמרה. "היה כאן מחדל ורצינו להביא את הדבר לידיעת התקשורת".
תגובת החברה: "הלקוחה לא פנתה אלינו"
מחברת פרי-ניר, משווקת רסק העגבניות, נמסר בתגובה כי "הפונה אליכם מוזמנת להתקשר אלינו למספר החינם שלנו. יש נוהל מסודר של פניות צרכנים בנוגע לתלונות. היא עדיין לא פנתה אלינו בפנייה ראשונית".
בחברה ציינו כי הם מטפלים בתלונות כאלה באמצעות קבלת פרטים על מקום הרכישה, תאריך והברקוד שמופיע על המוצר. "כמו שפניתם אלינו דרך מספר החינם שלנו, כך היא מוזמנת לפנות", אומרים בחברה. "היא תקבל גם תשובה וגם פיצוי".
המידע הראשוני אודות הסיפור הגיע אלינו באמצעות המייל האדום של חדשות 2 באינטרנט. גם אתם מוזמנים לשלוח אלינו סרטון, תמונה, סיפור או קישור לאתר שיעניין את כולנו. סיפור טוב במיוחד עשוי להתפרסם גם בטלוויזיה.