לגלובס נודע שלשכת שרת התחבורה מירי רגב הזמינה את חברת בזק כדי לבצע בדיקות האזנה בלשכתה, שכוללת את חדרה, המזכירוּת, חדר הרל"ש וחדר הדיונים במשרד.
הבקשה החריגה לבדיקת ההאזנה נשלחה לאחר פרסום תחקיר "המקור", במסגרתו העיד יונתן יהוסף, יועצה המקצועי של רגב לשעבר, על הנעשה בלשכתה, תוך הצגת מסמכים המעידים על כך שרשויות בישראל חולקו בצבעי רמזור: ירוק, צהוב ולבן. לפי התחקיר, רשויות ירוקות זכו להעדפה ולקשב, רשויות צהובות היו נענות "אם האוצר יזרום", כפי שהגדיר יהוסף, ורשויות לבנות לא זכו למענה. דירוג הרשויות סונכרן עם רשימת הפעילים של רגב, שכונו בטייטלים "יהלום", "עוגן" ו־"פעיל מרכזי", לפי מידת השפעתם על התקדמותה של רגב בפריימריז לליכוד. במערכת אכיפת החוק בוחנים האם התחקיר העיתונאי עולה לכדי חקירה פלילית.
במכתב התראה ששלח עורך דינה של רגב, עמית חדד, לתוכנית "המקור", היא טענה כי לא פעלה לפי שיטה של רמזור וכי מדובר בפרשנות שנתן לדברים יהוסף. יחד עם זאת, בימים האחרונים, במשרד התחבורה נקבעות פגישות עם ראשי רשויות שהוצגו בתחקיר כ"לבנות" כמו ערד ובית שמש.
משדרת "עסקים כרגיל"
בנוסף, רגב מכנסת דיונים מקצועיים מרובי־משתתפים, ולפי גורמים בענף, משדרת "עסקים כרגיל". כך, התכנס בראשותה היום (ד') דיון בהשתתפות החברות הממשלתיות על יעילות הנת"צים, אותם כבר הורה מנכ"ל משרדה, משה בן זקן לבחון - כפי שנחשף בגלובס.
בחינה זו מגיעה לאחר שבמשרד האוצר סירבו לאשר הסכם עם עיריית חדרה בסך חצי מיליארד שקל, לנוכח הטענה שחלק מהנת"צים שסומנו בתוכנית לא מוצדקים, ונועדו לשפר את פני רחובות העיר. כפי שפורסם בגלובס, הדיונים שמתנהלים אודות יעילות הנת"צים במשרד התחבורה מגיעים כתגובת נגד לבלימת ההסכם עם חדרה, אשר הוצגה בתחקיר "המקור" כעיר ירוקה.
מלשכת שרת התחבורה מירי רגב נמסר: "לא היה ולא נברא. שום האזנה לא מותקנת או הותקנה מאף גורם או חברה כזו או אחרת. לגבי פגישות עם ראשי רשויות: השרה רגב, מנכ״ל המשרד וגורמי המקצוע נפגשים עם כלל הרשויות, כפי שהיה מיום חזרתה של השרה למשרד, וזאת על־מנת להמשיך ולקדם את התשתיות והתחבורה של מדינת ישראל. נחזור ונדגיש: אין ולא קיימת מערכת שיטת ה'רמזור' שתוארה בתוכנית השקרית של דרוקר. מדובר במסע הכפשה שקרי שאין לו קשר למציאות".