קרוז, מפעילת הרכב האוטונומי של חברת ג'נרל מוטורס, הודיעה כי החליטה "להשהות באופן יזום" את צי המכוניות שלה ללא נהג ברחבי ארצות הברית. עצירת הפעילות מגיעה יומיים בלבד לאחר שהמחוקקים בקליפורניה ביטלו את אישור הרובוטקסי של קרוז במדינה, בטענה שכלי הרכב שלה "אינם בטוחים להפעלה ציבורית".
מוקדם יותר החודש, המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים בארה"ב הודיע כי הוא חוקר את חברת קרוז לאחר קבלת דיווחים על פציעות של הולכי רגל שהיו מעורבים בתאונות של כלי הרכב ללא נהג של החברה. תקרית בולטת אחת התרחשה ב-2 באוקטובר בסן פרנסיסקו, והביאה לכך שאישה נתקעה מתחת לרכב של קרוז לאחר שנפגעה על ידי נהג אחר והושלכה לנתיב הרכב האוטונומי.
(1/3) The most important thing for us right now is to take steps to rebuild public trust. Part of this involves taking a hard look inwards and at how we do work at Cruise, even if it means doing things that are uncomfortable or difficult.
בפוסט ב-X, לשעבר טוויטר, קרוז אמרה שהיא תבחן את הכלים, המערכות והתהליכים של החברה, ותבחן כיצד היא יכולה "לפעול טוב יותר בצורה שתזכה לאמון הציבור". שירות רובוטקסי טוען כי ההחלטה להשהות את העסק "לא קשורה לאירועים חדשים בכביש", וכי פעולות הרכב האוטונומי המפוקח יימשכו. "אנחנו חושבים שזה הדבר הנכון לעשות בתקופה שבה אנחנו צריכים להיות ערניים במיוחד בכל הנוגע לסיכונים, להתמקד בבטיחות ולנקוט בצעדים כדי לבנות מחדש את אמון הציבור", אמרה החברה.
לפני ההפסקה, קרוז הפעילה את שירותיה באוסטין, פיניקס ויוסטון. החברה ערכה גם מבחני נהיגה אוטונומית באזורים אחרים כמו מיאמי, סן פרנסיסקו ודאלאס, והיו לה תוכניות להתרחב לסיאטל וושינגטון.