מיזם תוכן עצמאי בתחום האינטרנט והטכנולוגיה הושק היום בכתובת www.140.co.il, על ידי העיתונאית מעיין כהן, לשעבר כתבת האינטרנט של TheMarker וגלובס. שם האתר ניתן בהשראת מגבלת התווים לעדכון בשירות המיקרו-בלוגנינג טוויטר.
האתר, שהוקם בפלטפורמת וורדפרס, נמצא בבעלותה של כהן ויעסוק בסיקור תעשיית האינטרנט, תוך התמקדות בשוק המקומי. תחומי הסיקור יכללו מדיה חברתית, פורטלים, פרסום ושיווק מקוונים וסטארט-אפים, והוא יכלול חדשות, ניתוחים, טורים אורחים, מדריכים ומדדים בלעדיים לאתר.
כך למשל יתפרסם מדי חודש מדד "מחוברים", בשיתוף עם חברת Buzzilla, אשר יבחן את עומק החיבור החברתי (engagement) של מותגים. המדד הראשון, שיפורסם בימים הקרובים, בוחן את מידת ה- engagement של מותגי מדיה ישראלים - אינטרנט, טלוויזיה ועיתונות.
ההרשמה לאינדקס - ללא תשלום
בנוסף לתוכן, בהמשך החודש צפויים להתווסף לאתר שירותים שונים, ובראשם אינדקס לחברות אינטרנט וטכנולוגיה. האינדקס, אשר יהיה מבוסס ויקי, יאפשר לראשונה לכל חברה בישראל הפועלת בתחומים אלה להירשם אליו בחינם, לערוך באופן עצמאי את העמוד שלה ולהעשיר אותו בתמונות ובקטעי וידאו.
המודל העסקי של האתר, בהשראת הבלוגים הטכנולוגיים TechCrunch ו-mashable, יבוסס על חסויות קבועות, כמקובל באתרים אלה. לצורך מכירת הפרסום באתר, התקשרה כהן עם אתר נענע10, אשר ימכור את הפרסום והחסויות באתר.